Amber Rosen vatsa :( Aika kamala. Mennyt jokin leikkaus tai imu piloille.
http://www.celebrity-slips.com/wp-content/uploads/2015/01/amber-rose-we…
Näyttänyt silmääni muuten aina hyvältä, mutta tuo operaatio on epäonnistunut. Muhkurainen vatsa.
Kommentit (17)
No oisko ihan vaan selluliittia? :D
Sellua kuten reisissäkin, ihan normi. Tulepa ap vertaamaan sitä siloista sikspäkkiäsi minun arpien rutistamaan vatsaan :)
Oliskohan kuitenkin tissien leikkaus mennyt pieleen kun eivät taho millään mahtua biksuihin.
Odotin jotain tosi kauheaa, mutta ei, en nähnyt kuin hieman jotain sellua muistuttavaa.
Ilmiselvä rasvaimun epätasainen lopputulos. Terv. Mulla hieman samaa ongelmaa...
Eli noin hoikassa vyötärössä voi olla selluliittia, muttei mahamakkaroita..hmm. No kai sitten. ap
Vierailija kirjoitti:
Eli noin hoikassa vyötärössä voi olla selluliittia, muttei mahamakkaroita..hmm. No kai sitten. ap
Selluliittiä voi olla ihan kyllä hoikillakin jos rasvaa on yhtään prosenttia, kuten hengissä olevalla ihmisellä on.
On synnyttänyt yhden lapsen, voi olla että vatsa on siinä venynyt, mutta kyllä tuo minunkin silmiini näyttää epäonnistuneelta rasvaimulta.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä rasvaimun epätasainen lopputulos. Terv. Mulla hieman samaa ongelmaa...
Mä haluaisin mahan korjaukseen, mutta pelkää että näytän sitten vaan pahemmata josepäonnistuu. Tossa kuvassa before on aikalailla mun vatsa. Missä kävit tekee rasvaimun? Saatko korjauksen ilmaiseksi?
En tunnista tuota. Kuka lienee. Näyttää joltain rekkikseltä
Vierailija kirjoitti:
Ei se selluliitti ole yhetydessä läskiin. Selluliittiä on hoikillakin naisilla. Mulla on mahassa selluliittiä, vaikka olen hoikka ja vatsalihakset erottuvat. Pepussa tai jaloissa ei juuri selluliittiä taas ole, vaikka nehän on naisilla yleisimmät paikat, joihin selluliittiä kertyy. Kaipa nuo geenit ohjaa tuota selluliitin kertymistä samoin kuin läskillekin on geeneissä määrätty paikka, mihin ensisijassa kertyä.
Sohvi Blörfin vatsa näyttää samalta.
Eli teetätti Nikon huumerahoilla myös rasvaimun.
Ja mitä nuo omituiset tatuoinnit jalassa on? Ihan kuin kakkaa.
Onpa todella kriittisiä naisia täällä toista naista kohtaan. Miettikääpä miltä itse näytätte kirkkaassa auringonvalossa rannalla. Ei nimittäin ole imarteleva valo vaikka kuinka olisi rasvaton!
Vierailija kirjoitti:
On synnyttänyt yhden lapsen, voi olla että vatsa on siinä venynyt, mutta kyllä tuo minunkin silmiini näyttää epäonnistuneelta rasvaimulta.
Kaksi lasta sillä on.
Oon nähnyt pahempiakin... kaunis nainen.