Kuinka pukeutua ulkomaille niin että näyttää siellä normaalisti pukeutuneelta?
Kun pukeutuu suomalaisten standardien mukaan normaalisti, näyttää ulkomailla aina luotaan työntävän rumalta verrattuna paikallisiin. Minkälaisia vinkkejä antaisitte nuorelle miehelle, jotta ulkomailla näyttää yhtä tyylikkäästi pukeutuneelta kuin paikalliset?
Kommentit (48)
haluisin kans tietää naisten kohdaööa
Mallia kannattaa ottaa Tintti-sarjakuvien Dupond & Dupont -salapoliisikaksikon toiminnasta ulkomaankomennuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mene siellä ulkomailla kauppaan ja osta samanlaiset vaatteet kuin mitä paikalliset käyttävät. Problem solved
Olen yrittänyt, mutta kun se vaatevalikoima tuntuu ihan samalta! Muissa Euroopan maissa sieltä kaupasta vaan ostetaan eri vaatteet.
Minne olet menossa? Vähän eri asia, matkaatko suurkaupunkiin vai maaseudulle, Italiaan vai Marokkoon. Noin kärjistetysti.
värimaailma on erilainen siellä kuin täällä. suomessa pukeudutaan hieman neuvostohengessä: beige, harmaa, musta, sininen, valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minne olet menossa? Vähän eri asia, matkaatko suurkaupunkiin vai maaseudulle, Italiaan vai Marokkoon. Noin kärjistetysti.
Viimeksi Sveitsissä, Skotlannissa ja Tanskassa tuli sellainen olo kuin näyttäisi mielenterveyspotilaalta. Ap
Käytä värejä (oranssi, punainen, keltainen tms yksittäinen tehosteväri) tai sitten harmaa-tummansininen-musta-beige -yhdistelmää. Hyvät ja siistit kengät ja hyvin leikatut hiukset.
Hyväkuntoiset kengät ja siistitoinen hiukset miehellä on mielestäni yksi erottava asia. Ja silitetyt ja huolletut vaatteet.
Hyvä asu miehelle on istuvat farkut, paita ja kivat vapaa-ajan kengät. Lisäksi villapusero, joka voi olla vaikka kaulalla, jos on lämmin.
Naiselle myös farkut, paitapusero ja neule ja vaikka loafers kengät.
Vierailija kirjoitti:
Käytä värejä (oranssi, punainen, keltainen tms yksittäinen tehosteväri) tai sitten harmaa-tummansininen-musta-beige -yhdistelmää. Hyvät ja siistit kengät ja hyvin leikatut hiukset.
Myös hyvä ryhti ja itsevarma mutta ystävällinen olemus.
itse olen käyttänyt farkkuja ja mustaa/harmaata hupparia 20 vuotta. ennen näytin pummilta, mutta nykyisi sopeudun minne vain ulkomailla :)
mies
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asu miehelle on istuvat farkut, paita ja kivat vapaa-ajan kengät. Lisäksi villapusero, joka voi olla vaikka kaulalla, jos on lämmin.
Tuliko tämä viesti 80-luvulta?
Eiköhän se riipu miten yhdistää eri vaatteet toisiinsa, oman vartalotyypin tunteminen, tilannepukeutumisen taju, kulttuurilliset erot, oma ihon ja hiusten väri...
Farkut ja t-paita voi toisella näyttää tosi tyylikkäältä toisella ei.
Kenties kannattaa panostaa laatuun, klassisuuteen ja pukeutumisneuvojaan.
Ylipainoa ei saisi olla. Muista ne siistit kengät ja hiukset.
Käy Jack&Jonesilta ostamassa farkut ja joku T-paita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko tämä viesti 80-luvulta?
Itse asiassa 80-luku soitti just ja haluaa viestinsä takaisin.
Olen matkustanut työpuolesta paljon ja asunutkin muutamassa länsimaassa. Oman kokemukseni mukaan ihan normaalit vastteet vaikuttavat normaaleilta joka puolella. Normaali tarkoittaa sopivan kokoista ja tilanteeseen sopivaa.
Vältä liian paljastavia ja liian pieniä tai liian suuria vaatteita.
Mene siellä ulkomailla kauppaan ja osta samanlaiset vaatteet kuin mitä paikalliset käyttävät. Problem solved