Apua! Suutelin pojan kaverin kanssa!
Kääk! Hävettää ihan kamalasti. Pojan kaveri oli kylässä. Molemmat 17-vuotiaita. Tämä kaveri on tosi flirtti tyyppi, oikeen semmonen naisten mies jo vaikka vielä nuori ja se aina flirttailee minullekin. Olen ottanut sen ihan vitsinä ja nauranut vaan sen jutuille enkä ottanut tosissaan mutta nyt viime kerralla tapahtui jotakin mikä kaduttaa ja hävettää ihan kamalasti! Oltiin tämän pojan kaverin kanssa hetken aikaa kahdestaan kun poika lähti käymään ulkona, niin tän kaverin flirttailu johtikin siihen että yhtäkkiä huomasin että suudeltiin. Olin ihan että apua mitä tapahtuu, en tajua itsekään miten siinä niin kävi mutta tajusin lopettaa jutun siihen ja kun poika palasi niin jätin heidät kahdestaan ja välttelin heitä lopun ajan. Nyt sydän tykyttää että mitä jos poika saa tietää tai se kaveri kertoo sille ja miten se reagoi tai miten mieheni reagoi jos saisi tietää?? Apua auttakaa onko kenelläkään käynyt näin??!
Kommentit (32)
No mitä apua sää tarvitset, tuunko pitää poika parkaa kiinni vai ? Kenties pitääkö sinua neuvoa suihinotossa? Peppu seksissä? Kerron ny perkele missä sitä apua tarvitset.
Nuoret pojan kollit vaativatkin vähän koulutusta heh heh ;))
-iso marjatta47
Aika heikko oot Jos et pysty pitää ittees kurissa. Säälin miestäsi ja poikaasi mikäli tämä on totta.
Vierailija kirjoitti:
Et ainakaan suudellut omaa poikaasi.
Siis apua oon ehkä en tiä siis oon ihan et mitä tapahtuu. Ny meen suutelemaan varmaankin naapurin miestä apua, mitä tapahtuu
"Tiiätsä kamu, sun äitees vois olla aika MILF, saiskos vähän koittaa!?"
Arvasin että tulee provo huutelija ja haukkua ja ihan syystä! Hävettää ihan helvetisti. Onneksi ei asuta miehen kanssa yhdessä enää mutta hävettää silti jos se saa tietää. Enemmän kuitenkin hävettää pojan puolesta. Hitto kun se kaveri on just tuommonen flirtti tyyppi niin siinä vaan kävi niin. Tuskin voin sitä enää katsoa silmiin seuraavan kerran kun tulee kylään! ap
No hei luuletko, että poikasi kaveri haluaa levitellä asiaa? Luulisi ainakin, että ei...
Annat sille pillua. Molemmat kuitenkin haluatte ja ilmeisesti olet eronnut niin eihän siinä mitään. Laillisen ikäinenkin on vaikka aika nuori.
Nyt joku ip-osoite ylös ja vanhemmat.com ilmoitusta, niin saadaan aloittaja-pedarin nimi ikuistettua nettiin, jotta osataan varoa!! mode tai joku joka osaa selvittää ip-osoitteen
Vierailija kirjoitti:
No hei luuletko, että poikasi kaveri haluaa levitellä asiaa? Luulisi ainakin, että ei...
Oliko tämä kommentti provo?? Tottakai jäbä levittää juttua.
No ei oo kyllä käynyt...