Koulua varten täytyy olla näköjään kengät
Kesällä lenkkarit, talvella töppöset ja syksyllä kumisaappaat.
Saako koulu vaatia että kaikilla on kengät? Miksi järjestetään välitunteja vaikka kaikilla ei ole pihalle mitään asiaa paljainjaloin.Taas köyhiä sorretaan.
Kommentit (12)
Muista vaatekappaleista puhumattakaan.
Vaativat tekemään läksyt, vaikka milläs teet, jos ei ole kynää eikä pöytää?
Kaikki vaatimukset ovat niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että housujakin on vaadittu.
Eikä! Epäreilua! Entäa niiden perheiden lapset kenellä ei ole varaa bussilippuun kirpparille ja takas?!
Yhtään ei oo aateltu!
Lukeeko opetussuunnitelmassa että pitää olla kengät?
Ei ole laillista. Koulu ei saa maksaa mitään
Ohis, mutta yks vanhus kerto just itkien, miten hän joutu käveleen koulumatkat paljasjaloin. Siitä oli mummulle jäänyt kurjat muistot. Kyllä vähän itseekin itketti kun kuuntelin vanhusta.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta yks vanhus kerto just itkien, miten hän joutu käveleen koulumatkat paljasjaloin. Siitä oli mummulle jäänyt kurjat muistot. Kyllä vähän itseekin itketti kun kuuntelin vanhusta.
Nyt olis se pyörä tehny sosialistisessa suomessa eetvarttia.
Kouluvirasto vaan lapsille kenkiä hommaamaan! Opettajat ja rehtori perustamaan kengättömät -facebookryhmiä josta hommaavat lapsille koulukäyttöön kenkiä. Minä en noita adidaksia anna koulun pihalle tärveltäviksi.
Avmamma
Ainakin 80-luvulla köyhät lapset saivat kengät tai kumisaappaat lainaksi koululta ja myös luistimet.
koulu antaa yhden kynän syksyllä. kyllä se riittää
Vierailija kirjoitti:
Ainakin 80-luvulla köyhät lapset saivat kengät tai kumisaappaat lainaksi koululta ja myös luistimet.
Niin sai mutta ne oli seitkytluvulta. Minä sain kylminä syksyaamuina lainaksi farkkutakkin. Se oli seitsemänkymmentäluvulta, mutta ulee ja stydin dimangi.
Olen kuullut että housujakin on vaadittu.