Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pidän erittäin hyvänä asiana että työttömyys korvauksia leikataan.

Vierailija
29.08.2016 |

Vihdoin alkaa sohva perunoihin saada liikettä. Mä en ole koko 39 vuotiqan elämäni aikana ole ollut työtön vaan heti kun valmistuin 2001 niin sain töitä!! Pitää vaan olla tarmokas

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni taas äidinkielen opetusta tulisi lisäta reilusti peruskoulussa.

Vierailija
2/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet sulle! Papukaijamerkki sulle täytyy jakaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla linjoilla sun kans ap. Nykyää saa 3000 euron tuet kun sanoo et on masentunu ja ei voi tehä töitä.

Vierailija
4/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon enemmän painoa sanoillasi olisikaan, jos osaisit kirjoittaa omaa äidinkieltäsi... Mutta joo, jos sinun kirjoitustaidoillasi on saanut töitä, pitäisi sen onnistua ihan keneltä tahansa. 

Vierailija
5/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2001 tais saada kaikki töitä.

Vierailija
6/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
8/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sohva saa perunoihin liikettä?

Vierailija
9/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla sun kans ap. Nykyää saa 3000 euron tuet kun sanoo et on masentunu ja ei voi tehä töitä.

Kerro mistä tollasia rahoja saa niin mäkin meen hakemaan? Onpa taas huono provo.

Vierailija
10/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 pistettä ja anaalitappi

Vierailija
11/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mistä tollasia rahoja saa niin mäkin meen hakemaan? Onpa taas huono provo.

Perhe, jossa on kaksi aikuista ja kaksi lasta, joista toinen on alle 10v. saa rahaa 1471,08€ kuukaudessa. Sitä ennen on heidän vuokransa jo maksettu, mikä voi tarkoittaa noin 900€ lisää tukiin. Sitten vielä erikseen rahat silmälaiseihin, passeihin, harrastuksiin jne.

Täältä voi katsoa toimeentulotuen määrät Suomessa:

http://www.mikkelinseutusote.fi/index.php/toimeentulotuki/toimeentulotu…

Toimeentulotukea täytyisi leikata ja nopeasti! Eihän tuollaisten tukien jälkeen enää halua töihin mennäkään. Yhtäkkiä pitäisi raahautua töihin viitenä päivänä viikossa, ja silti tulot nousisivat ehkä vain muutamia satasia, kun verot olisi maksettu pois.

Minun mielestäni puolet tuosta summasta on leikattava välittömästi pois. Ja työttömyysrahan voi pudotta opintotuen kanssa saman suuruiseksi. Hallituksen mukaanhan meillä pitäisi olla ihan kaikille töitä. Kun kerran on niin kova kiire tuoda jopa ulkomailta työvoimaa Suomeen. Voisimmeko työllistää näitä sosiaalituilla eläviä ensin?

Vierailija
12/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin myöhään menit töihin ap?

minä olen ollut töissä yhtäkyytiä 1.1.1996 alkaen,enkä ikinä ole edes hakenut mihinkään töihin

t.M40v

Vierailija
13/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihdoin alkaa sohva perunoihin saada liikettä. Mä en ole koko 39 vuotiqan elämäni aikana ole ollut työtön vaan heti kun valmistuin 2001 niin sain töitä!! Pitää vaan olla tarmokas

Mutta kun yhtään työpaikkaa ei tule lisää, vaikka korvaus otettais kokonaan pois. Eikä niitä tule lisää vaikka korvausta suurennettais.

Hallituksen suunnitelmat on ihan älytöntä pyörittelyä siitä, mitä tukea leikataan, mikä pidetään ennallaan jne. Kuin hölmöläisten peitto eli leikataan toisesta päästä ja siirretään toiseen päähän että saadaan peitosta pitempi.... Mikään tuosta hölmöilystä ei tuo ainuttakaan työpaikkaa lisää.

Vierailija
14/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, olen valmis leikkaamaan itseltä.

Vierailija
15/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään pahoin että kohta alkaa kristalliyöt. Alku on jo ilmassa 

Vierailija
16/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kun kosahtaa kohdallesi. Sitten putoat lujaa. Ja valtaosa kokee jossain vaiheessa työttömyyttä. Varaudu tai ole varautumatta.

Vierailija
17/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen aikapommi ja kusiaispesä koko työttömyys. Ettei paljon olisi varaa pöläytellä uusia ideoita. Rupeaa niin ihmisiltä tavaraa lähtemään, kun tehdään sitä "kuutamokeikkaa" enemmän. Se raha hankitaan sitten laittomin keinoin, sen nyt tajuaa tavallinen maalaistollokin.

Vierailija
18/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolueet pelaavat omien kannattajiensa pussiin:

Sosiaalidemokraattien äänestäjissä on perinteisesti kausityöttömiä duunareita. Siksi sossuhallitukset on rakentaneet korkean ansiosidonnaisen työttömyysturvan.

Keskustan äänestäjissä on perinteisesti työttömyyskassaan kuulumattomia pitkäaikaiskurjia. Siksi nyt leikataan ansiosidonnaisesta ja rakennetaan korkeampaa perusturvaa.

Vierailija
19/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun yrität itse työllistää itsesi rupeamalla yrittäjäksi, mutta tuloja ei ole joinain kuukausina ollenkaan, et saa mistään mitään. Olisiko tosiaan parempi olla kokonaan työtön ja hakea toimeentulotukea.

Vierailija
20/41 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan siinä se hyvä puoli että voimme ottaa tänne elintasopakolaisia tästä koituvilla säästöillä.

Emmehän me halua olla rasisteja, ovet on oltava auki kaikille, kyllä täällä on tilaa, jne. jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän