Jos saisit nyt tästä heittämällä 20 000 euroa mihin laittaisit rahat?
Kommentit (49)
Sama kuin 1. Maksaisin velkoja pois. On opintolainaa ja luottokorttivelkaa. 20 000 euroa ei edes riittäisi.
Säästöön, tulevaan auto- tai asuntokassaan. :) Ehkä ostaisin myös sohvan, sellaista ei mulla ole vielä.
Varmaan johonkin sijoitusrahastoon tai sijoitusvakuutukseen entisten seuraksi. Eipä tuolla olisi minulle merkitystä, paljon enemmän ilahtuisin vaikka jos saisin sähköpostia eräältä mieheltä.
Plastiikkakirurgia: nenäleikkaus, rasvansiirto kasvoihin, vähän täyteainetta huuliin ja tummille silmänalusille ja jotain muuta ehkä. Plus kampaaja ja uusia vaatteita.
Lyhentäisin asuntolainaa.
Miehellä alkaa Yt-neuvottelut ensi kuussa ja lainat pitää ehkä uudelleen laittaa.
Toinen auto myydään heti, jos työt loppuu. Mökki on myynnissä, ollut 1/2 v, ei yhtään tarjousta.
Otetaan nyt pois myynnistä ja keväällä uudestaan. Haetaan kuorma parin vkon päästä ja toivotaan että saadaan vähän ruokarahaa myymällä tarpeetonta.
Yt.tä on ollut vuosien saatossa yli 10, mutta nyt mennään jo todella lähellä .
Säästöön. Mulla on tällä hetkellä enemmänkin tilillä, eikä polttele tehdä niillä mitään sen kummempaa.
Jos korot olisivat korkeammat, voisin tehdä asuntolainaan ison kertalyhennyksen. Nyt en viitsi sitäkään. Muita lainoja ei ole.
Lähtisin matkalle ja ottaisin mukaan oman perheen lisäksi äitini ja veljeni perheineen. Meillä on aina näillä sukumatkoilla mukavaa.
Laittaisin säästöön. En ihan oikeasti keksisi tällä hetkellä mitään kohdetta mihin käyttäisin rahat.
Tekisin remonttia n. 10.000 eurolla ja toisen puoliskon laittaisin pahan päivän varalle.
Se on ainakin varmaa, etten lähtisi matkalle. Muuta en tiedä, ehkä säästöön.
Maksaisin opintolainat ja luottokorttivelat pois. Siihen se sitten menisikin.