Miksi vastaatte MT-potilaiden aloituksiin? Esim. toi sairaalamaksu-juttu
Voi halleluja...ihan turhaan pakkohoidossa, niinhän ne aina. Kohta tää palsta on pelkästään psyykepotilaiden kansoittama. Kun annat pikkusormen, ne vie koko käden.
Kommentit (14)
Joskus mietityttää, saako osastolla olla yhteys palstalle. Tulee mieleen äitihullu.
Koska suomalainen käytäntö että mielisairaalahoito on potilaalle maksullista on mielestäni täysin väärin.
Hah, harmittaako että me potilaatkin päästään internettiin? Mikä siinä sinua ap rassukka niin paljon ahdistaa? :)
Jos laitoshoito tuottaa niin hyviä tuloksia niin miksi sitä sitten ajetaan alas, vähennetään?Miten ihmiset pakkohoidosta hyötyy?
Ihan samaa sarjaa kuin "lapseni otettiin ihan turhan huostaan"...Joo, ihan varmaan. Sairaudentunto on aina kohdillaan varsinkin niillä, jotka laitoksessa ovat akuuttihoidossa :) Osaston potilas ja hoitsu varmaan tappavat aikaansa samalla palstalla....
Kuunteletteko te minua? JA tallennatte minun kirjoitukset ylös!
Minulla on ollut voimakasta äänten kuulemista sekä kutinaa otsalla KUN te vakoilette minua! MIKSI?
Pitäisikö otsikkoon aina kirjoittaa, että minulla on muuten mielenterveyden kanssa pientä häikkää, jotta ap:n ei tarvitsisi turhaan vastata? Vai saanko keskustella vapaasti, kun en kuitenkaan ole missään osastolla?
Aloittaja vaikuttaa vainoharhaiselta. Pelkää, että joku vie häneltä käden.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut voimakasta äänten kuulemista sekä kutinaa otsalla KUN te vakoilette minua! MIKSI?
Tunnustan. Huvikseni vakoilen JUURI sinua.
terkkuja vankilasta
Sairaalamaksujuttu. Ei sairaalamaksu-juttu. Ei sairaala-maksujuttu. Ei sairaala-maksu-juttu.
Vierailija kirjoitti:
NO niin tämäkin on tallennettu tänne!
Vastataanhan me sinunkin tekemiin aloituksiin. Samanlaisista rei'istä me kaikki tänne on synnytty.