Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lihota pari kiloa help!

Vierailija
27.08.2016 |

En ole varsinaisesti edes liian laiha. Olen 27-vuotias nainen ja kasvot ovat menneet jotenkin kolkonnäköiseksi vaikka bmi melkein 23! olen siis 155 cm pitkä ja painoa noin 55 kiloa. Samoin tuntuu että vartalostani on tullut entistä poikamaisempi. En ymmärrä miksi näytän näin laihalta vaikka painoa on periaatteessa "paljon". haluaisin lihota 57-60 kiloiseksi. eniten harmittaa kasvoista kadonnut pyöreys, näytän vanhalta ja vähemmän viehättävältä. oikeastaan en tunne itseäni enää ollenkaan kauniiksi

tämä on tosi hassua koska sairastin nuorempana vakavan anoreksian ja silloin ahdisti jos paino meni himppasenkin liian lähelle 50 kiloa.

miten lihottaa? minun on vaikeaa syödä määrääni enempää, joten mitkä on helppoja keinoja ujuttaa kaloreita ruokavalioon terveellisesti? herkkuja syön muutenkin jo paljon...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita paljon rasvaa kaikkeen :D juo mehuja/limuja?

Vierailija
2/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö hyvää rasvaa. Avokadoa, oliiviöljyä, pähkinöitä. Tekee hyvää iholle ja hiuksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy, kun tulee ikää. Lapsenpyöreys katoaa.

Vierailija
4/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita säännöllinen kaljan juonti ja siihen lisäät grillimättöä evääksi. On ihme jos ei ala paino nousta?

Vierailija
5/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lihoa, niin lihota itseäsi.

Vierailija
6/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aterialle lisää energiaa jossain muodossa. Eli rasvaa voi käyttää ruoanlaitossa enemmän, heittää pähkinöitä/siemeniä ruokaan (salaatit, puuro, keitot...), juoda kaloripitoisia juomia, otaa kaksi siivua leipää yhden sijasta jne.

Vierailija
7/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse painoa Nutridrink-täydennysravinnejuomilla (nautin niitä leikkauksen jälkeen).

Vierailija
8/8 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen autokaista. Parin viikon kuuri riittänee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi