Mitä kautta voi saada abortin kun tk-lääkäri kieltäytyi kirjoittamasta lähetettä?
Kommentit (152)
Niin siis miksi kieltäytyi? Voitko varata aikaa toiselle lääkärille?
Nopeasti yhteys yksityispuolelle ja reippaasti esität asian jo aikaa varatessa, niin aika löytyy myös nopeasti. Ja vielä lopuksi; se TK-lääkäri toimi ehdottoman väärin sinua kohtaan. Tsemppiä, selviät kyllä!
Taitaa tuollainen lääkäri olla väärässä työssä?
Miten se muka kieltäytyi? Jos raskausviikot ei ole mennyt yli lakisääteisen ajan, niin tee lääkäristä välittömästi valitus.
Hihhulilla ei ole oikeutta toimia lääkärinä, jos muille ahdasta maailmankuvaansa yrittää pakkosyöttää.
Mene toiselle lääkärille. Ja nopeasti.
Jos joku uskonnollinen syy, saat muuta kautta helposti.
Minusta käsittämätöntä, että joku Päivi Räsänen on lääkäri, ja tämä yksi tamperelainen poliitikko... 😣
Voimia! Ihan liikaa on maailmassa vahinkolapsia.
Vaikea uskoa, ettei lääkäri muka tehnyt työtään ja jätti lähetteen tekemättä ilman asiallisia perusteluja (joita et ehkä kerro meille). JOS näin oikeasti tapahtui, sinulla on oikeus saada uusi lääkärikäynti ilmaiseksi. Potilasasiamieheen yhteys!
Jaahas "abortti pakko tehdä"-mammat taas koolla
Vierailija kirjoitti:
Miten se muka kieltäytyi? Jos raskausviikot ei ole mennyt yli lakisääteisen ajan, niin tee lääkäristä välittömästi valitus.
Hihhulilla ei ole oikeutta toimia lääkärinä, jos muille ahdasta maailmankuvaansa yrittää pakkosyöttää.
Ohiksena, olen itse helluntailainen lääkäri, ja olen kirjoittanut monia aborttilähetteitä. En ole KOSKAAN paheksunut aborttia haluavaa naista, sillä ymmärrän, että monilla voi olla hyvin vaikea tilanne. Itse en tekisi aborttia, mutta ei minulla ole oikeutta tuomita yhtään ketään, sillä syntinenhän minäkin olen.
Tunnen monia ei-uskovaisia pro life -ihmisiä, enkä täten ymmärrä, miksi oletatte heti lääkärin olevan uskovainen.
Siis jos lääkärin mielestä sosiaaliset syyt eivät täyty, esim. hyvätuloinen ihminen, ei sairautta, elämässä menee hyvin. Niin voi hän hyvin olla tekemättä aborttilähetettä. Tällaisessa tilanteessa valitetaan Valviraan tai mennään toiselle lääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas "abortti pakko tehdä"-mammat taas koolla
Jahas, puheenjohtaja näemmä ilmoitti kokouksen alkaneen.
Jospa kiität lääkäriä kun saat vauvasi syliin. Lääkäri ehkä vaistosi että olet liian epävarma ja tulisit katumaan aborttia.
Miksi joku haluaisi tappaa ihmisen alun?
Olette sairaita.
Vie se vauva sen lääkärin kotiovelle korissa ja viltissä heippalapun kera.
Jos lääkäri ei suostu itse lähetettä kirjoittamaan, hänen tulee osoittaa toinen lääkäri.
0/5 siis tämä aloitus
Vierailija kirjoitti:
Jospa kiität lääkäriä kun saat vauvasi syliin. Lääkäri ehkä vaistosi että olet liian epävarma ja tulisit katumaan aborttia.
Hah hah hah! Eihän lähete pakota valitsemaan aborttia.
Riippuu kuinka pitkällä raskaus on