Oletko tapetoinut seinäsi? Miksi?
Kommentit (10)
Muutettiin uuteen taloon jossa oli valkoiset seinät. Ei todellakaan alettu tapetoida, ripustettiin pari kivaa taulua ja hyvä tuli.
En. Olen maksanut ammattilaiselle siitä, että tapetoi. Ja voin kertoa, että eron näkee kun menee johonkin, missä on ihan itse osattu...
Olen. Tykkään rouheasta, maalattavasta tapetista.
Osan niistä, joo.
Epätasainen pohja, olisi ollut helvetinmoinen homma saada niistä niin hyvät pohjat ettei olisi maalauksen jälkeen pistänyt virheet silmään.
Tapetti on kaunista. :)
Vierailija kirjoitti:
En. Olen maksanut ammattilaiselle siitä, että tapetoi. Ja voin kertoa, että eron näkee kun menee johonkin, missä on ihan itse osattu...
Etkä näe. :D
Tapetointi on helpoimpia remppatöitä. Helpompaa kuin maalaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Joo, minä tein sen virheen kans kun ei ollut aikaa ite tapetoida kuten aina ennen, ei ollut kunnolla repinyt vanhoja pois alta, nyt joudun repimään kaikki pois ja tekemään itse kunnolla, noin kauheita seiniä en ole eläissäni nähnyt. Ihmettelinkin silloin miksi sanoi että osta jotain paksua tapettia.
Jo lapsena autoin äitiä tapiseeraamisessa, ja useampi kämppä on tullut 30 vuoden aikana tapetoitua.
Olen Siltsun ja Frederikin kuvilla! Eternal iskelmäfestarimeininki.
Pörrösukkacrocsit taas kaakkoon ja tanssimaan...
Kyllä, kaikki huoneet ovat tapetoituja. Tykkään kauniista tapeteista.