Rysän päältä - hyvä ohjelma vai ei?
Taas tuolla TV5-kanavalla naiset raivoaa petturimiehelle. Onko tuo hyvää viihdettä kun pettäjämiehet narautetaan kaikkien nähden?.....Hmmm...
Kommentit (17)
Tunnen sympatiaa kiinni jääneitä miehiä kohtaan.
Ihan kohtuutonta sättimistä miljoonien katsojien edessä. Ei näin.
T. Mies
Käräytetään siellä naisiakin yhtä lailla!
Pari vuotta sitten tein netissä tutkimustyötä kun halusin tietää että onko ohjelma aito, ja päädyin siihen että se on. Siispä vastaan että pirun loistavaa viihdettä, se juontaja on niin sensaatiohakuisen röyhkeä niissä kysymyksissään että ei voi olla viihtymättä täällä sohvalla. Ne reaktiot ihmisten nähdessä pettävän puolisonsa ovat niin aitoja, että edes Oscar-palkitut näyttelijät eivät vetäisi noin hyvin. Joskus siellä näkee todella väkivaltaisia tappeluita joista näkee että ovat aitoja iskuja ja potkuja, olen myös varma että joku niistä sadoista ohjelmaan osallisina olevista olisi möläyttänyt tiedon julkisesti jos kyseessä olisi huijaus.
Taas jää yks ketku kiinni. Alkaa raivoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Voi p kun mulla ei näy TV5
Käännä subille, sieltä se tulee.
Miksi naiset aina tappelee telkkarissa noin? Läpsii kuin kissat XD
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Okei, pilailin tuolla viestillä.
Mutta sarja on kyllä välillä ihan huvittava.
"She nothing.....she just my homegirl"
"YOUR HOMEGIRL????!!!!!!!!!!" :)
Miksi toi haluaa ton miehen takasin :D Tai antais mennä vaa ton uuden muijan matkaan..Kehtas noi pettäjät viel pussailla tossa.. huhhuh.
Minusta se on vähän ahdistava. Tulee jotenkin likainen olo sitä katsoessa, sellainen olo kuin tirkistelisin.
Tulee mieleen se Simpsons-jakso, jossa Homerilla oli syömisongelma. Meni motelliin isokokoisen kebabin kanssa, ja Cheaters-tiimi kuvasi tilannetta salaa. :)
Loppui :/ Käänsin Criminal Mindsille.
kuinka monta kautta tätäkin on kuvattu?aikoja sitten olen katsonut
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Ei ole ollenkaan kohtuutonta,olisivathan miehet välttyneet sättimiseltä,jos olisivat olleet pettämättä.
Ennen väärintekijät pantiin jalkapuuhun häpeämään,tällaiset ohjelmat ovat nykyaikainen versio häpeärangaistuksesta.
Pidin telkkaria auki yhtenä kesänä joka ilta ja katsoin aina tuosta jakson. Se on jollain tavalla ahdistava ohjelma, mutta silti viihdyttävä. On tosiaan aito eikä näytelty, sitä kuvataan osavaltiossa, jossa saa salakuvata puolisoita noin. Edellinen juontaja sai yhdeltä pettäjältä puukostakin ja joutui sairaalaan.
No kyllähän tuota pari jaksoa voi katsoa, mutta samalla kaavallahan nämä menee. En ymmärrä, miten ihmisiä kiinnostaa tämä formaatti vielä 10 vuoden jälkeenkin. Ja kuka tuohon ylipäätään lähtee mukaan vapaaehtoisesti itseään nöyryyttämään. Kiva, kun se pettäjä sitten siinä kameran edessä sanookin, että eihän me olla edes yhdessä, mitä sinä oikein olet kuvitellut. Itse en kestäisi.
Hah just parasta! Ei taida vaan olla ihan aitoja tilanteita vaan osa ainakin näyteltyjä..? Tiedä sitten.