Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko 8kk ikäisen vauvan jättää MLL.n hoitajan hoiviin?

Vierailija
03.03.2006 |

Jos, niin voiko toivoa sellaista hoitajaa jolla hoitokokemusta tuon ikäsestä lapsesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinähän päätöksen teet.

Meillä oli vauva ihan muutaman kuukauden ikäinen, kun MLL hoitaja hoiti. En ollut pois kuin muutaman tunnin ja hoitaja oli " mummoikäinen" ei mikään koulutyttö.

Hyvin uskaltaisin tuon ikäisen jättää muutamaksi tunniksi jos hyvä hoitaja ja ne hoitajathan on kurssitettu. Viedäänhän monet lapset jo 9kk iässä hoitoon.

Vierailija
2/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä myös saa sellaisen, jolla vauvoista kokemusta. Itsehän sinä tiedät parhaiten, miten kauaksi aikaa uskallat/pystyt vauvasi jättämään, ja tietysti jutskaat hoitajan kanssa etukäteen, jotta voit luottaa häneen ja opastat vaikka kirjallisesti, mitä kaikkea ja miten tulee tehdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jättäisi noin pientä kun 1v4kk ikästäkään en jättäisi

Vierailija
4/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä jätin jouluostosten ajaksi pojan 9-kuisena ihanan MLL:n " mummon" hoiviin. Poika oli nukkunut kolme tuntia hoitajan sylissä eli oli hereillä n. puoli tuntia hoitoajan alussa ja lopussa. Eipä tainnut ainakaan kovin kovasti järkyttyä tuosta vieraasta hoitajasta :-)

Vierailija
5/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset ei tunne yhtään kumpaakaan mummoaan, toista eivät ole edes nähneet kertaakaan.

Vierailija
6/6 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin jouluostosten ajaksi pojan 9-kuisena ihanan MLL:n " mummon" hoiviin. Poika oli nukkunut kolme tuntia hoitajan sylissä eli oli hereillä n. puoli tuntia hoitoajan alussa ja lopussa. Eipä tainnut ainakaan kovin kovasti järkyttyä tuosta vieraasta hoitajasta :-)