Mitä mieltä olet sinisen uudesta tulemisesta?
Sinisen sävyt on tähän asti nähtynä ollut hyvin hienostuneita. Ei sellaista 90-luvun kirkkaansinistä. Materiaaleissa suositaan pellavaa tai hienostuneen eläväpintaisia. Jopa sinisiä huonekaluja alkanut ilmestyä myyntiin tekstiilien ohella.
Pidätkö itse sinisestä?
Kotiutatko jotain sinistä? Mitä?
Kommentit (8)
Oon jo pitkään tykännyt joissain vaatteissa eri sinisen sävyistä ja muutamia sinisiä paitoja löytyy. Mutta olisi todella vaikea kuvitella sisustukseen sinistä, koska on niin lyhyt aika siitä kun sinistä käytettiin paljon kodeissa 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Sinisestä sohvasta tulee mieleen opiskelijaboksi. Pyökin- tai koivunväriset keittiönkaapit ja ikkunaan siniset verhot - ei kiitos.
Ihanaa pitkästä aikaa. Käytän sinistä tekstiileissä, en huonekaluissa. Vaatteissa syvä tummansininen sopii, muut siniset eivät.
En itsekään lähtisi ns.muotivärein ostamaan huonekaluja, mutta syvän indigon sinisiä (melkein kun kirkas, tumma yötaivas) verhoja pohdin muuten kovin neutraaliin sisustukseeni. :)
Vaihdan usein verhoja ja tyynyjen päällisiä, osa toki jää jos tykkään kovasti, mutta jotain tulee ostettua sen hetkisestä valikoimasta mikä milloinkin on ns.in.
Mitään kirkkaan sinistä en ostaisi. Olen aina ollut sinisten sävyjen ystävä ja turkoosi kausi on sopinut minulle paremmin kun hyvin sillä se on ollut aina lempivärini. Yhdistän turkoosinkin kuitenkin vain tekstiilein sisustukseen, mutta yhden pinnatuolin olen maalannut aquan väriseksi, koska ei ole pelkoa ettäkö siihen väriin kyllästyisin. :))
Vaatteissa sinistä ei ole kun farkuissa ja yhdessä vapaa-ajan takissa. Niin ja on vielä yksi kesämekko mikä on tummansininen.
Jäi vaikutelma, että harva kaipaa ihan vielä sinistä missään muodossa kotiinsa. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oon jo pitkään tykännyt joissain vaatteissa eri sinisen sävyistä ja muutamia sinisiä paitoja löytyy. Mutta olisi todella vaikea kuvitella sisustukseen sinistä, koska on niin lyhyt aika siitä kun sinistä käytettiin paljon kodeissa 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Sinisestä sohvasta tulee mieleen opiskelijaboksi. Pyökin- tai koivunväriset keittiönkaapit ja ikkunaan siniset verhot - ei kiitos.
Joo. Ei kiitos kaikelle pyökille ja kirsikalle!! =D
Ne kirjahyllyt vitriinein ja sohvapöydät lasikannella. Auts. ;)
Pidän etenkin aika tummansinisestä. Siihen liittyy lapsuusmuisto. Minulla oli ihana syvänsininen juhlamekko.
Myös siniset huonekalut ovat kauniita. Yhden seinänkin olen ajatellut maalata aika tummansiniseksi. Tulee meri mieleen.
Maailman kylmyys ja julmuus heijastuu myös sisustukseen!
Mistä "uudesta tulemisesta"? Kyllä mä näen sinistä väriä ihan päivittäin.
Hyvä juttu. Taivas on ollutkin harmaa viime aikoina.