Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

esimiehen ihastuminen????

Vierailija
21.08.2016 |

Olen miettinyt pitempään tätä asiaa.....
Mulla on miespuolinen esimies joka soittelee mulle päivitäin ja käy katsomassa työpailla ( olen itse toisella paikkakunnalla töissä) melkein päivitäin.. Kun soitan hänelle jostain ongelmasta työpaikalta niin hän tulee heti katsomaan ja varmistaa olenko töissä vielä. Toisille työkavereille ei tee tälläin olen kyselly.
Hän puhuu minulle melkein kaikista asioista mitkä periaatteessa ei kuuluisi minulle. ( perhe töistä kaikista mahd..) Hän käyttäyy erinlailla kun ollaan kahdestaan ja taas silloin kun muita paikalla. Nyt on jopa antanut lempinimen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan nyt etta et pida asiasta. Amerikassa oli hyvin selkeat saannot tahan, ja hyva olisi etta olisi asuomessakin. Suomessa tyopaikan ongelmien ratkominen silloin kun ongelmana on esimies, on usein liian hankalaa. Jos isompi firma yhteyden otto HR:aan. Ensin juttelet jos meili tuntuu ikavalta. Pista kuitenkin peraan meili jossa koostat kaydyn keskustelun.

Riski kostoon tai loukkaantunern miehen syrjintaan on olemassa. Tasta syysta pieni paivakirjanpito on fiksua hatavarjelua. Jos joku instanssi kuten HR tai liiton edustaja tahmeilee tai koittaa luistas, muistuta niita siita etta se on niiden duuni.

Esimieskokemusta jenkeista ja nykyaan Suomesta. Olen muuten mies ja ihmettelen valilla miten avoimesti taysin asiatin toiminta hyvaksytaan taalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi