Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kemiläiset on niin töykeitä?

Vierailija
19.08.2016 |

Tehdaskaupunkisyndrooma? Suurin osa tuntemistani kemiläisistä on kiusaajaluonteita: mm. tuomitaan ihmisiä tuntematta heitä kunnolla, keksitään mitä ihmeellisimpiä juoruja ja kadehditaan pienyrittäjiä. Järkevät kemiläiset muuttaa heti opiskelujen jälkeen pois sieltä.

Olen pannut merkille, että monille iskee kaipuu lapsuuden maisemiin kypsemmällä iällä, kukaan Kemistä pois muuttanut ei sinne halua takaisin, ei edes vierailla.

Raahe on myös yksi samankaltainen persreikä, mitä olen juttuja kuullut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli aikoinaan Raahessa töissä ja sanoi, että missään muualla ei ole tullut vastaan niin töykeitä kollegoita ja asiakkaita. Kaiken huippu oli kuulemma se, että joku asiakas tuli tullut vikisemään, että muutaman pennin marjaämpäri on liian kallis ja se pitäisi saada ilmaiseksi. 

Raahessa on myös paha nuorten, ja jopa lasten huumeidenkäyttöongelma. 

Vierailija
2/5 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdaskaupunkisyndrooma? Suurin osa tuntemistani kemiläisistä on kiusaajaluonteita: mm. tuomitaan ihmisiä tuntematta heitä kunnolla, keksitään mitä ihmeellisimpiä juoruja ja kadehditaan pienyrittäjiä. Järkevät kemiläiset muuttaa heti opiskelujen jälkeen pois sieltä.

Olen pannut merkille, että monille iskee kaipuu lapsuuden maisemiin kypsemmällä iällä, kukaan Kemistä pois muuttanut ei sinne halua takaisin, ei edes vierailla.

Raahe on myös yksi samankaltainen persreikä, mitä olen juttuja kuullut.

Mites Tornio?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan täyspäinen usko tuollaisiin kakaroiden yleistyksiin?!

Vierailija
4/5 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kyllä ihmisiä jotka ovat muuttaneet Kemiin takaisin mutta osa näistä ovat niitä jotka ovat kyllä tosi ärsyttäviä. Osa saaneet hyvän työpaikan.

Vierailija
5/5 |
19.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olisin varmaan mielipuoli, jos joutuisin asumaan noin pienellä paikkakunnalla pohjoisessa ja pimeässä, ilman tulevaisuutta, ilman tekemistä. Ei ihme, jos siellä ollaan vähän töykeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi