Työttömät on mestareita selittämään mikseivät hae töihin
Pitäisi olla hyvä palkka ja helppo ja siisti työ, koska olen niin kouluttautunut tai ei ole koulutusta jne...
Kommentit (16)
Oon huomannu. En mä voi. Nyt sataa vettä nii en jaksa kävellä. Huomenna sitten. Ääh.
Niin ollaankin. Minun tyhjentävä mestariselitykseni on: ei kiinnosta hakea töitä tai tehdä töitä. Se siitä.
Työttömyysprovo 0/5. Ainakin kolme avausta tänään ja eilen samanlainen meno päällä.
Miksi tuolle vastaisi kun se on saanut vastaukset näihin jo kymmeniä tai satoja kertoja yhtään asiasta viisastumatta?
Työttömät vois ottaa suurista ikäluokista mallia ja lähteä Ruotsiin tai johonkin muuhun maahan töihin.
Työttömät hakevat töitä koko ajan. Kyllä sä ap sen tiedät. Vai miten monen työttömän tekemisiä seuraat 24/7?
Ei se hakeminen paljon auta. Vaikka on kuinka monta hakemusta laittanut niin joka paikkaan sata hakijaa joitten joukosta valituksi tuleminen on yhtä arpapeliä. Että huono sanoa "mene töihin" jos tässä maassa 360 000 työtöntä ja reilu 30 000 avointa paikkaa...
Niin no, harvemminpa ne työssäkäyvät joutuvat selittämään, että miksi eivät hae töihin.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät hakevat töitä koko ajan. Kyllä sä ap sen tiedät. Vai miten monen työttömän tekemisiä seuraat 24/7?
Ap on itse työtön ja kuvittelee (toivoo) muidenkin olevan samanlaisia saamattomia selittelijöitä. Ap, vaikka sua ei huvita hakea töitä niin se ei tarkoita ettei muita huvita.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla hyvä palkka ja helppo ja siisti työ, koska olen niin kouluttautunut tai ei ole koulutusta jne...
Puhu vain omasta puolestasi.
Jos ei suostu muuttamaan työn perässä niin ei näytä työt kiinnostavanm