Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä haukkui yhteisille tutuillemme mun 17 cm penistä pieneksi (ympärysmitta 14 cm)

Vierailija
18.08.2016 |

Nyt mulla on pienimunaisen maine. Aika surullinen veto exältä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyte kunnianloukkauksesta olis paikallaan ?

Vierailija
2/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, voisihan se isompikin olla. Mutta jos se nyt yhtään lohduttaa, niin ehkä silti mieluummin pienimunainen kuin pikkusieluinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh.. voihan se olla eksän mielestä pieni, hänen makuunsa ?

Tunnen monta naista, joiden mielestä 20cm + olisi hyvä mitta. Kai sellaisen mielestä sit voi näyttää tuo sun varustus vähän vaisulta.

Itse sanoisin, että sun mitta on ihan hyvä. Ei pieni mutta ei suuri, vaan ihan passeli.

Vierailija
4/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli saanu 22cm tuuttia

Vierailija
5/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, voisihan se isompikin olla. Mutta jos se nyt yhtään lohduttaa, niin ehkä silti mieluummin pienimunainen kuin pikkusieluinen.

Toki voisi, mutta ei keskivertoa isompaa silti kai pieneksi vois sanoa? Vähän kuin sanoisi 183 cm pituista miestä lyhyeksi.

Vierailija
6/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kavereille että kissa ryömi joskus yöllä peiton alla eksän alapäähän sisään kun oli niin tilava aukko.

Vierailija
7/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki voisi, mutta ei keskivertoa isompaa silti kai pieneksi vois sanoa? Vähän kuin sanoisi 183 cm pituista miestä lyhyeksi.

subjektiivista tällaiset. Jos nainen on ite 180cm, ni on ihan validi hänen sanoa, että mies oli hälle liian lyhyt. Jos siis näin itse kokee.

Vierailija
8/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se oli saanu 22cm tuuttia

Onko BMI 21 lihava, jos mies on aiemmin saanut naista, jonka painoindeksi on 17?

Vierailija
9/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos 13 senttinen on keskiverto niin kyllä 17 sentinen on iso.

Vierailija
10/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syyte kunnianloukkauksesta olis paikallaan ?

Olisi mielenkintoista istua niitä käräjiä kun oikeus toimittaa katselmusta sen toteamiseski, että onko väite ollut laissa tarkoitetulla tavalla väärä/valheellinen :D T. Juristi

Vierailija
11/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enemmän tavaraa sinulla on kuin sillä exällä tai sen kavereilla. Miehen kannattaa muistaa se.

Vierailija
12/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

subjektiivista tällaiset. Jos nainen on ite 180cm, ni on ihan validi hänen sanoa, että mies oli hälle liian lyhyt. Jos siis näin itse kokee.

Subjektiivista toki, mutta ei exäni ole penistäni mitannut, ja kun hän tutuillemme sanoo penikseni olevan pieni, eivät he tietenkään osaa asiaa suhteuttaa siten, että minulla onkin oikeasti keskivertoa isompi. Vaan he kuvittelevat minut minimunaksi. Ärsyttävää yrittää korjailla noita katkeran exän paskapuheita. Ap

Vierailija
13/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen monta naista, joiden mielestä 20cm + olisi hyvä mitta. Kai sellaisen mielestä sit voi näyttää tuo sun varustus vähän vaisulta.

Itse sanoisin, että sun mitta on ihan hyvä. Ei pieni mutta ei suuri, vaan ihan passeli.

20 senttistä voi odottaa ythä kauan kuin sitä lottovoittoa

Vierailija
14/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun pitäis korjailla jotain pippeli-huhuja :D millasta porukkaa te oikeen ootte

Vierailija
15/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pakko sanoa, että mulla on kyllä ihan erilainen kokemuspohja. "isoja" munia tullut vastaan useampi (20-22cm), ja sitten näitä passeleita on suurin osa 16cm->.  kaks kertaa vaan tullut vastaan, mun mielestä "liian pieni" miltä näyttänyt/ miten on tuntunut, sillonkin sitten kerran mitattii ja tuli 14-15cm tulokseks. et oikeesti, jos keskimitta oikeasti on 13cm, ni en ymmärrä, missä nämä 8cm kaverit sitten luuraa...

mutta omalta osaltani, parempi näin. mutta ilmeisesti sitten ollut tuuria matkassa.

Vierailija
16/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kuulleeni vastaavia juttuja viimeksi lukiossa. Me kaikki säälittiin sitä tyttöä, joka niitä exästään kertoili.

Vierailija
17/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Subjektiivista toki, mutta ei exäni ole penistäni mitannut, ja kun hän tutuillemme sanoo penikseni olevan pieni, eivät he tietenkään osaa asiaa suhteuttaa siten, että minulla onkin oikeasti keskivertoa isompi. Vaan he kuvittelevat minut minimunaksi. Ärsyttävää yrittää korjailla noita katkeran exän paskapuheita. Ap

aa okei, et ole siis koskaan eksällesi sanonut, että sulla on 17cm. no sit ymmärrän, osittain. antaisit asian olla, ja sitkun joku sun kans sänkyyn hyppää, ni sehä vaan on positiivinen yllätys, jos onkin varautunu katkikseen :)

Vierailija
18/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä yks mies joka toitottaa joka käänteessä kuinka hänellä on 19 cm pitkä pippeli. Toinen työkaveri letkauttaa aina vastavetona jotain omasta hädin tuskin10 senttisestään. En hetkeäkään kuvittele, että tällä 10 cm munasella olis oikeasti pieni, kunhan vaan höpsöttää.

Eli vinkkinä, anna kavereiden luulla ja sano itekkin jotain asiaa vahvistavaa. Mitä kukaan oikeesti tiedolla munasi koosta tekee.

Vierailija
19/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sun pitäis korjailla jotain pippeli-huhuja :D millasta porukkaa te oikeen ootte

Ihan vaikka vain sen vuoksi, että ei olisi valheellisia juttuja minusta kiertämässä. Ja minimunamaine toki kiertää naisten puskaradion kautta ja ehkä jopa haittaa yhden illan juttujeni saantia nyt kun olen sinkku. Ap

Vierailija
20/24 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pakko sanoa, että mulla on kyllä ihan erilainen kokemuspohja. "isoja" munia tullut vastaan useampi (20-22cm), ja sitten näitä passeleita on suurin osa 16cm->.  kaks kertaa vaan tullut vastaan, mun mielestä "liian pieni" miltä näyttänyt/ miten on tuntunut, sillonkin sitten kerran mitattii ja tuli 14-15cm tulokseks. et oikeesti, jos keskimitta oikeasti on 13cm, ni en ymmärrä, missä nämä 8cm kaverit sitten luuraa...

mutta omalta osaltani, parempi näin. mutta ilmeisesti sitten ollut tuuria matkassa.

Niin no tilastotieteen perusopinnot olisi monelle paikalleen. Aina löytyy sieltä täältä nainen, jolle tulee sattumalta vastaan vain isoja. Tarvitaan jo isompi otanta, että pystyy tekemään mitään tilastollisesti merkitsevää päätelmää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan