Keksikää mulle iltapala
Äh, yhtään tiedä mitä söisi! Joo, tiedän, että netti pursuilee reseptejä, mutta niiden kanssa tulee sokeaksi.
Kohta pitäisi mennä kauppaan, mutta aivot lyö tyhjää.
Kommentit (16)
Ostereita sitruunalla ja muikunmädillä
Mustikkamuffinseja aattelin ite tehä
Mä syön aamusin ja iltasin: kaurapuuro mikrossa, ei suolaa, ei sokeria. Liraus rypsiöljyä ja rasvattoman maidon kanssa. Joskus herkuttelen banaanilla.
Itsellä tiedossa luonnonjogurttia ja muromysliä eli aika tylsää, oon vaan suoraan töiden jälkeen tehnyt jo suurempitöistä ruokaa perheelle ja mennyt kotitöihin taas tääkin ilta muutenkin :/
Lämmin leipä on aina toimiva iltapala. Päälle oma suosikkikasviksia, tomaattipyreellä voitelet ja sitten pinnalle juustoa. Jos laiskottaa, juuston voi laittaa vaikka siivuina. Tai täytetty patonki.
Jos et halua hiilareita, osta hedelmiä ja tee hedelmäsalaattia. Jugurttia kastikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin leipä on aina toimiva iltapala. Päälle oma suosikkikasviksia, tomaattipyreellä voitelet ja sitten pinnalle juustoa. Jos laiskottaa, juuston voi laittaa vaikka siivuina. Tai täytetty patonki.
Jos et halua hiilareita, osta hedelmiä ja tee hedelmäsalaattia. Jugurttia kastikkeeksi.
Niin tai jos proteiinipitoinen iltapala tuntuu liian raskaalta, syö kanaa.
Totta! Lämpöisen leivän ainekset sieltä kaupasta tuli mukaan. :)
ap
Meksikolainen salaatti, sitä mulla on tänään. Salaattia, avokadoa, maissia, kanaa, tacolastuja, sweet chili -kastiketta.