Mikä tavara teillä on, vaikka ette sitä tarvitsisi lainkaan, koska ilmankin pärjäisi?
Painekattila. En ole kertaakaan keittänyt painekattilalla yhtään keittoa tai muutakaan. Tavalliset teräskattilat ja teflonpinnoitetut kattilat ovat riittäneet tässä huushollissa.
Kommentit (20)
MÄ niin arvasin, että toi tulee, mutta että heti kakkosena???:D
Sähköhammasharja. Ipana sen väenvängällä halusi ja enää sitä ei käytä kukaan.
Hiustenkuivain. Muinaisjäänne 80-luvulta.
Kaksi televisiota. En katso niitä nykyään ikinä, ovatkin mieheni peruja.
Mariskooli. Tai no pelkkä S-marketista ostettu halppis, mutta en tiedä miksi tuota pitäisi kutsua. Onko mariskooli yleinen nimi tolle astialle?
Joskus oon vähän yrittänyt hienostella (tai ollut pulaa puhtaista astioista...) ja esim. pitänyt siinä karkkeja, mutta syön ne niin nopeasti, että paremmin siihen tarkoitukseen sopii perus kulho. Mariskooli on mulle vain niin turha, sillä tuo sopii enemmän sellaisille pikkujutuille, joita pidetään paikallaan jossain pöydällä, hyllyllä tms. (vai?).
Vesuri. Ei pienintäkään aavistusta miksi sellaisen omistan.
Lihamylly ja makkaranpursotin. Kerran on tehty makkaraa. Boolimalja. Kalanmuotoinen uunivuoka.
Kallis höyrypesuri/imuri.
Harmittaa vieläkin että tuli ostettua.
Melkoinen möhkäle käsitellä, ehkä kerran vuodessa käytän.
Erittäin vähän käytetty kuntopyörä.
Auto.
Olen nyt työttömänä ja auto seisonnassa mutta ei viitsi poiskaan myydä kun tarkoitus tässä olisi työtä pian löytää jolloin auto taas on välttämätön.
Auto. Pidän sitä lähinnä sukulaisteni tarpeita varten.
Mies, makaa pölyttymässä sohvalla.
Palokeksi, muisto edellisestä kodista, ja vanha lokki-perämoottori, muisto miehen ukista.
Vierailija kirjoitti:
Sähköhammasharja. Ipana sen väenvängällä halusi ja enää sitä ei käytä kukaan.
Hiustenkuivain. Muinaisjäänne 80-luvulta.
Milläs ne hiukset nykypäivänä kuivataan jos tarvitsee saada äkkiä kuivaksi?
Jättimäinen kattila höyrytysosalla. En ikinä höyrytä mitään saati keitä 10 litran soppia.
Tehosekoitin. Oon kerran tehnyt jäähiledrinkkejä ja kerran murskannut jäätä. Terveelliset smoothiet oli kyllä mielessä kun ostin.
Vohvelirauta. Kerran käytetty, huonoksi todettu, lätyt / pannarin paistaa nopeammin.
Raclette-grilli. Tämän sain lahjaksi mieheltä, yhdesti on tehty. On niin kuuma vehje ettei voi käyttää kuin talvella.
Voileipägrillistä, maidonvaahdottimesta ja leivänpaahtimesta olen jo luopunut, viimeistä niistä on tullut kyllä ikävä.
Meillä on iso lajitelma (yli 10) digiboxeja, mies ei suostu niistä luopumaan :( Käytössä 1, ja jos se menee rikki, yksikään "varaboxeista" ei sovellu tilalle!
Penis