Milloin tapailu muuttuu seurusteluksi?
Olen tapaillut nyt yhtä miestä parisen kuukautta. Minun mielestäni juttu on jo seurustelun puolella, koska olemme sopineet mm. että ei tapailla muita ja vietetään yhdessä tiiviisti aikaa, ollaan yökylässä jne. Mutta mies ei vieläkään kutsu minua tyttöystäväkseen ja hänen mielestään ilmeisesti tämä on vielä tapailua. Tämä sama ongelma on toistunut myös edellisissä suhteissani, että menee useampi kuukausi, ennen kuin mies puhuu seurustelusta. Kaveripiirissäni on ihan samaa. Typerää.
Mielestäni muutamat treffit, kun vasta tutustutaan toiseen, on tapailua ja silloin voi vielä treffailla muitakin, mutta sitten, kun juttu muuttuu vakavammaksi, eli ei tapailla muita jne. niin eikös se ole seurustelua? Onko nykymiehet niin sitoutumiskammoisia, että kuvittelevat seurustelun olevan uusi kihlaus tms.? häh? Etenkin miehiltä kaipaisin nyt vastauksia.
Ja tässä on kyseessä siis kaksi kolmekymppistä ihmistä ei teiniä.
Kommentit (6)
Vaikka olen nainen niin vastaan. Olen ollut vastaavassa tilanteessa pari kertaa mutta se osapuoli joka ei halua määritellä suhdetta seurusteluksi. Tämä siksi etten ole vakuuttunut että jutusta voisi oikeasti tulla mitään. Mukavan tyypin kanssa on kiva viettää aikaa ilman sitoumuksia vaikka tiedänkin etten voisi koskaan rakastua. Olen lopettanut tapailun kun toinen osapuoli on painostanut siirtymään seuraavalle tasolle.
Sitten kun siitä yhdessä sovitaan että tämä on nyt seurustelusuhde.
Mitä ihmettä varten jollain termillä on väliä? Ei se suhde sillä parane, eikä huonone.
Voi harrastaa myös muiden kanssa seksiä, jos tilaisuus tulee, koska 'ei seurustele'.
Kun ei vielä "seurustella" niin on omasta mielestään vapaampi jättämään sut jos tulee parempi vastaan. Ei siinä muuta.