Tämä on täysin toivotonta, mustaa mustaa pelkkää mustaa vain ympärillä.
Haen ja etsin epätoivoisesti alaltani toista työpaikkaa, koska minun hebkiset voimavarani eivät enää jaksa nykyistä työpaikkaa, sen ilmapiiriä, työnkuvaa, ulkopuolisuuden tunnetta ym ym.
Mutta eipä noita paikkoja tunnu pahemmin olevan, yhteenkin soitin äsken kysyäkseni että miten tarpeen se auton käyttömahdollisuus työssä on kun eduksi sen ilmoituksessaan sanovat ja kuulema onhan se käytännössä osoittautunut hyvin käteväksi ja tarpeelliseksi, työn tekoa helpottavaksi ja aikaa säästäväksi asiaksi. Mikään ei estä minua paikkaa hakemasta, mutta tuon vain totesi. Jooo.
Elämä on ihan helvetillisen raskasta kun jokainen päivä tuntuu siltä, että kiskoo kivirekeä mukanaan ja vkonlopuistakin su menee siihen että nieleskelee stressi, ahdistus-ja väsymyspalaa nielustaan pois odotellen alkavaa työviikkoa.
Oksettaa:´´(
Kommentit (3)
Hae saikkua, saat aikaa ajatella ja suunnitella elämääsi. Varo, burn out uhkaa sinua nyky tilanteessasi.
Millä syyllä minä sitä saikkua saisin, burn out ei oikeuta palkalliseen sairastamiseen ja palkattomuuteen ei ole yksinkertaisesti varaa. Ja tuolla työpaikassa ei edes omat terveysasiat pysy salassa vaan aina kun on joku pois töistä niin kaikille on selvää onko "vain" p eli poissa vai s eli sairas ja syykin monesti kaikkien tiedossa että mikä sairaus kyseessä.
ap
Kannattaisiko puhua esimiehelle näistä asioista? On kuitenkin heidän velvollisuutensa että työympäristö on viihtyisä ja ihmiset jaksavat.