Teen lapsen vanhan tuttuni kanssa.
Olen tuntenut hänet jo vuosia, mutta tapaamme vain harvoin. Tuli puheeksi kuinka hän haluaa lapsen ja minä haluan toisen lapsen, joten teemme lapsen yhdessä. Meille tulee yhteishuoltajuus niin en jää lapsen kanssa yksin.
Mitä mieltä olette tästä järjestelystä?
Kommentit (19)
Toinen lapseni on isällään enkä saa tavata häntä. En löydä koskaan kumppania elämääni ja olen jo 40-vuotias. Siksi tällainen järjestely. ap
Miksi toinen lapsi on isällään??
Onko sinusta tämän suunnitellun lapsen hoitajaksi ja huoltajaksi?? Onko asiasi kunnossa, vai tuleeko tästä taas yksi kertomus huostaanotettuihin lapsiin?
Miksi tutustasi ei voi tulla sinulle kumppania?
Ok. Mun korvaan vaan särähtää tuo "tapaamme vain harvoin". Asutteko lähellä toisianne vai miten ajattelitte tuon lapsenhoitokuvion käytännössä hoitaa? Ei kai siinä muuta kuin onnea yritykseen.
No siihen on varmaan sitten aivan oikea syy miksi lapsi on isällään eikä äiti saa edes tavata. Ehkä sinun pitäisi jättää tämä lapsi hankkimatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tutustasi ei voi tulla sinulle kumppania?
Emme tunne vetoa toisiimme. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta tämän suunnitellun lapsen hoitajaksi ja huoltajaksi?? Onko asiasi kunnossa, vai tuleeko tästä taas yksi kertomus huostaanotettuihin lapsiin?
Oikeus määräsi lapsen isälleen. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeus määräsi lapsen isälleen. ap
Yleensä on tapaamisoikeus josta sovitaan. Jotain väärää olet tehnyt jos sinulla ei ole tapaamisoikeutta omaan lapseen. En suosittele lisääntymään.
Minäkin kaipaisin vastausta siihen että miksi lapsesi on isällään ja et saa tavata? Jos ihan syystä on näin niin yritäpä käyttää järkeä äläkä tee toista samanlaista tapausta.
Haaveilehan sitten ihan rauhassa..
Älä hanki lasta tuota taustaa vastaan. Jos oikeus ei ole katsonut sinun sopivan äidiksi, niin miksi meidän pitäisi sitten tukea sinua tässä lapsenhankinta projektissa?
Nyt on vain parempi hyväksyä tosiasiat ja etsiä kumppani, joka tukee sinua koko ajan..ehkä sitten se vauvakin on tervetullut.
Jos oikeus määrää että äiti ei saa tavata lastaan niin silloin äidin on täytynyt olla todella haitallinen lapsen kasvulle.
Anti mennä! Monet homot ja lesbot hommaavat lapset juuri noin, yhteisillä sopimuksilla :) Itse tunnen myös 40+ vanhemmat, joissa nainen halusi lapsen ja oli jo hakeutumassa hoitoihin yksin, mutta lapsuuden ystävä, aikamiespoika hänkin, pelasti tilanteen :) Nyt nainen on lähivanhempi ja mies viikonloppuisä, asuivat ensin eri paikkakunnilla mutta mies muutti lopulta lähemmäs kun lapsi oli noin vuoden. Isyys vei miehen mukanaan, vaikka hän alun perin "tarjoutui vain avuksi". Isyyden tunnusti kyllä jo aiemmin. Ei ole tarvinnut riidellä elatuksesta tms. Moni luulee että lapsia syntyy muka vain ydinperheisiin. Todella moni yksinäinen haluaisi tehdä samoin mutta pelkää vaan että ihmiset tuomitsee. Järkevämpi tuo nyt on kaiken kannalta verrattuna että ap joutuisit yksin hakeutumaan hedelmöityshoitoihin! :) Onnea ja tsemppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kaipaisin vastausta siihen että miksi lapsesi on isällään ja et saa tavata? Jos ihan syystä on näin niin yritäpä käyttää järkeä äläkä tee toista samanlaista tapausta.
Koska sossun ämmät ja naapurit juonittelivat minua vastaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Haaveilehan sitten ihan rauhassa..
Älä hanki lasta tuota taustaa vastaan. Jos oikeus ei ole katsonut sinun sopivan äidiksi, niin miksi meidän pitäisi sitten tukea sinua tässä lapsenhankinta projektissa?
Nyt on vain parempi hyväksyä tosiasiat ja etsiä kumppani, joka tukee sinua koko ajan..ehkä sitten se vauvakin on tervetullut.
höpöhöpö. yksinhuoltajuus on ihan normaalia!
Ap muista että Suomessa laki on usein vahvasti äidin puolella :) kyllä sä pärjäät!
Tuossa taitaa se tuttu tietää, että tulee saamaan lapsen itselleen.. sinä olet synnyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sossun ämmät ja naapurit juonittelivat minua vastaan. ap
Taidat olla mun exän kanssa sukua.. Mutta ikävä kyllä nyt oikeus määräsi meidän tapauksessa lapset äidilleen, eli minulle ja isälle valvotut tapaamiset..
Ihan kiva.. Ei muuta kuin nussimaan ja toivottavasti tärppää..