Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea erilaista sairaanhoitaja voi tehdä työkseen?

Vierailija
12.08.2016 |

Minua kiinnostaa lääketiede, mutta en koe olevani tarpeeksi kunnianhimoinen ja työteliäs, eikä matematiikka ole vahvuuteni. Luen kuitenkin sairauksista, ihmisen kehon toiminnasta ja muusta sellaisesta, ne ovat kiinnostaneet jo pienestä.
Sairaanhoitajan ammatissa kuitenkin kiinnostaisi joku vähän enemmän teoreettinen, ei aivan koko ajan ihmisläheinen työ. Pidän kyllä ihmisistä ja haluan auttaa, mutta olisin huono työssä, jossa täytyy olla todella käytännöllinen, ja vanhus- ja lapsityö sopisi minulle varmaan aika huonosti. Vanhusten kanssa olisi liikaa lähelläoloa, lisäksi vastustan elämän väkisin pidentämistä potilaan parasta ja tahtoa vasten. Tykkään lapsista, mutta lapsiryhmä voisi tuntua liian meluisalta minunlaiselleni. Olisiko hyviä ehdotuksia tai mitä sinä, sairaanhoitaja, teet työksesi? Olisin mielellään sellainen, joka kirjoittaa raportit puhtaaksi ym.mutta heitä ei taida nykyajan tekniikalla niin paljon olla enää? Ehkä joku vakuutuskäsittelijä? Myös esteettisen kirurgian sairaanhoitaja voisi olla mahdollinen.
Ehdotuksia kehiin! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut parikin sairaanhoitajaa työkavereina vakuutusyhtiössä korvauskäsittelijöinä. Lähtivät tosin parin vuoden jälkeen takaisin hoitotyöhön. Se palkkaus, se palkkaus...

Yhdellä sukulaisella on kaksoiskoulutus, yo-merkonomi ja englannin kielellä suoritettu sairaanhoitajan koulutus, hän työskentelee isossa lääkefirmassa. Se voisi sopia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, osaatko sanoa minkälaista työtä hän tekee lääkefirmassa?

Vierailija
4/4 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole vuosiin olleet missään yhteyksissä, mutta ainakin jossain vaiheessa hän järjesteli tilaisuuksia lääke-esittelijöille ja avusti opetusmateriaalin valmistamisessa. Kielitaitoisena hän myöskin hoiti yhteyksiä firman pääkonttoriin näiden tilaisuuksien tiimoilta. Tehtäväkenttä voi olla hyvinkin vaihteleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi