Mies/nainen, miksi et voi suoraan sanoa jos nyt ei huvita seksi?
Mielummin minäkin haluan panna kun toinenkin haluaa ja on hommassa mukana. Olen mielummin ilmankin kun toisen puolelta homma on väkinäistä.
Kommentit (2)
No miten paljon pitäisi huvittaa, että olisi lupa ryhtyä seksiin?
Minulla ei koskaan ole mitään kiimaista tunnetta, ei ole koko elämän aikana ollut. Sen sijaan aina se on minusta enemmän positiivista kuin ei, ainakin läheisyyttä ellei muuta.
Mies valittaa, että ei halua jos minä en ole 'sillä tuulella'. No en ikinä ole valmiiksi, mutta vaikka hommaan ryhtyisi joka päivä, niin pidän jälkeenpäin myönteisenä juttuna. Koen seksin mieheni kanssa jopa isommaksi syyksi, miksi haluan olla hänen kanssaan.
Ilmeisesti minun rauhallinen ja vähemmän kiihkeä seksuaalisuuteni ei sitten kuitenkaan kelpaa miehelle. Jää kaksi vaihtoehtoa. Pitää siis joko alkaa kieltäytyä joka kerta tai sitten lopettaa olemasta aito ja alkaa esittää joka kerta.
Mun miesytsävällä on kautta aikojen ollut huono tapa "suostua seksiin" vaikka selvästi ei huvita/jaksa/paneta. Tosi harmi, ei tee seksiä sen pakkosession jälkeen mieli seuraavaan viikkoon tai kahteenkaan.