Onko teillä ollut koskaan ongelmana sellainen että saatte liikaa huomiota miehiltä
vaikka ette edes yritä huomiota hakea ja olette jopa joutuneet välttelemään jossakin liikkumista asian takia? Itse saan välillä liikaakin miehiltä huomiota, vaikka en liiasta huomiosta tykkää. Jotkut tuntemattomat miehet ovat alkaneet stalkkaamaankin ja se on tosi kiusallista.
Kommentit (5)
On. Oli tosi rasittavaa.
En etsinyt enkä kaivannut mitään seurustelu/seksi/yms miesseuraa mutta miehiä ilmestyi joka paikassa, jopa kirjastossa ja ruokakaupassa tai ihan kadulla kulkiessa lyöttäytymään seuraan.
Jotkut jopa tiesivt missä asun :O
Enkä todellakaan pukeutunut tai käyttäytynyt mitenkään proosoivasti.
Nyt olen onnellisesti keski-ikäinen ja saan hiukan -aika paljonkin- paremmin olla miehiltä rauhassa :)
Oma aviomies riittää, muuta en tarvitse.
On ongelma. Tosi ahdistavaa. Oon harkinnut että alkaisin pukeutumaan rumasti, lopettaa meikkaamisen ja vähentää elekielen minimiin. Olispa keski-ikäinen.
Sellainen ongelma ettei saa yhtään huomiota.
Kyllä. Ymmärrän oikein hyvin, miltä julkkiksista tuntuu. Toisaalta tuntuu, ettei osaa olla ilman huomioita, toisaalta mitäään ei voi tehdä ilman, että se on iso asia kaikkien mielestä.
Olen töissä miesvaltaisella alalla ja olen kaunis nainen.
Nuorempana oli joo. Ratkaisin ongelman muuttamalla tyylini vähän kovemman, vähemmän söpön näköiseksi (musta tukka, ankara vaatetyyli) ja pitämällä päällä ylimielisen ilmeen.