Voiko tulla raskaaksi, jos harrastaa seksiä viikko ennen ovista? Miten kauan siittiöt elää naisen sisällä?
Meillä harrastettiin seksiä kp 8, juuri kuukautisten jälkeen. Ja juuri viikko ennen ovista. Kierto on yleensä n.28-30pv. Varma tuosta oviksesta ole, mutta ovislaskurin mukaan laskin sen.
Nyt mulla on ollut alavatsa kipeä, kuin kuukautiskipuja, vaikka kuukautisten pitäisi alkaa vasta reilu viikon päästä. Ja välillä pientä huonoa oloa.
Voiko olla käynyt niin, että olisin tuosta kerrasta pamahtanut paksuksi? Onko kenelläkään käynyt niin, että on tullut raskaaksi, vaikka on harrastanut seksiä jo 7 päivää ennen ovista? 😮
Kommentit (18)
Voit olla raskaana. Käytä ehkäisyä. Siittiöt ainakin laboratorio-olosuhteissa elävä noin 7päivää.
Periaatteessa on mahdollista, vaikkakin epätodennäköistä. Muistaakseni se oli jotenkin niin, että poikasiittiöt on nopeampia uimareita, mutta tyttösiittiöt elävät pitempään. Siittiöiden elinikä naisen sisällä on 4-7 vrk.
Eikä se ovis ole aina kellontarkkuudella. Siittiöt voi elää pitkään ja jos sulla on ollut ovis muutaman päivän aikaisemmin kuin kuvittelet. Niin onneksi olkoon vaan, olet raskaana. Jos et kuitenkaan ole, niin muistathan ensi kerralla ehkäisyn
Nyt kannattaa vielä varmistaa paljaaltaan!
Kuukautistenkin aikana voi tulla raskaaksi, jne...
Yhtä todennäköisesti ku se, ettei 21pv kierrolla muka ovuloi :D No, kyllä muuten ovuloi, ja sekin oli poks yhdestä saakelin kerrasta. Ei pitänyt olla mitenkään mahdollista lääkäreiden mielestä.
Pidetäänkö palstalaiset nyt tällekin epelille ihan perusbiologiantunti?!
Aina, jos ei käytä ehkäisyä, voi hedelmällinen nainen tulla raskaaksi. Yhtä hyvin kiertosi voi olla epäsäännöllinen tässä kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä se ovis ole aina kellontarkkuudella. Siittiöt voi elää pitkään ja jos sulla on ollut ovis muutaman päivän aikaisemmin kuin kuvittelet. Niin onneksi olkoon vaan, olet raskaana. Jos et kuitenkaan ole, niin muistathan ensi kerralla ehkäisyn
Käytetään yleensä ehkäisynä kondomia, mutta mies otti sen lopussa pois, koska ilman tuntui kuulemma paremmalta. Ja sisäänhän sitä siemennestettä pääsi.
Ei tää mulle katastrofi oo, jos oonkin nyt raskaana. Mutta ihmetyttää tuo, että voiko tosiaan yhdestä kerrasta pamahtaa paksuksi ja varsinkin juuri kuukautisten jälkeen. 😮 No aina näköjään oppii uutta. 😊 Ap
Kuukautisetkaa ei aina auttamatta ole "kuukautiset" Nainen voi vuotaa muistakin syistä, esim. kyseessä saattaa olla myös kuukautisten välillä esiintyvää tipottelua. Jotkut naiset vuotavat verta myös ovulaation aikaan. Jos tämän tulkitsee vahingossa kuukautisvuodoksi, raskaus on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
No jos viitsit. 😉 Peruskoulusta on niin kauan aikaa. 😯 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytetään yleensä ehkäisynä kondomia, mutta mies otti sen lopussa pois, koska ilman tuntui kuulemma paremmalta. Ja sisäänhän sitä siemennestettä pääsi.
Ei tää mulle katastrofi oo, jos oonkin nyt raskaana. Mutta ihmetyttää tuo, että voiko tosiaan yhdestä kerrasta pamahtaa paksuksi ja varsinkin juuri kuukautisten jälkeen. 😮 No aina näköjään oppii uutta. 😊 Ap
Ja ikä oli? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos viitsit. 😉 Peruskoulusta on niin kauan aikaa. 😯 Ap
Kolme kuukautta? Hymiöitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tsiisus, en muuta sano... "Otti lopuksi pois koska tuntuu paremmalta"??? Ömmmm... Ja "Voiko yhdestä kerrasta tulla raskaaksi" ...mä oon sanaton.
Ai-na kun mies ja nai-nen o-vat ol-leet yh-dyn-näss-ä nai-nen voi tul-la ras-kaak-si, vaik-ka he käyt-täy-si-vät eh-käi-syä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaaksi tuleminen tapahtuu aina yhdestä kerrasta ;D yksi siittiö riittää hedelmöittämään munasolun, toki niitä tupsahtaa miljoona veijaria kerralla ja kilpailu on kova kuka ensiksi ehtii. Meinaatko että yhdellä panolla vähäsen raskaaksi ja seuraavalla homma viimeistellään. ha ha ha haaa
Kyllä lienet raskaana, varsinkin jos saamasi annos oli miehekäs!