Kuinka pian e-pillereiden lopettamisen jälkeen "oireita?"
Lopetin e-pillerit puolisen vuotta sitten, koska haluamme mieheni kanssa perheenlisäystä. Kuinka pian voi alkaa ns. oireilu? Lasta ei ole ikävä kyllä kuulunut ja nyt mulle on tullut ihan hirveä määrä finnejä yhtäkkiä. Ennen ollut tosi tasainen ja sileä iho. Voiko mun oma hormoonitoiminta normalisoitua vasta puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen? Nytkö voisi sitä lastakin ruveta jo odotteleen? Ollaan nuoriakin, joten raskaaksi tulemisen luulisi onnistuvan. Itse olen 23, mies 25.
Kuinka pian sinulla kesti pillereiden lopettamisen jälkeen "palautua" ja kuinka pian pillereiden jälkeen tulit raskaaksi?
Kommentit (3)
Mulla vaan noin kuukaudessa palasi iho sellaiseksi kuin ennen pillereitä, eli rasvoittuvaksi ja näppylää pukkaavaksi. Samoin hikoilu lisääntyi ja alkoi haista - mutta tämä on mulla normaalitila, joka on ollut aina silloin kun en syö pillereitä. Menkkakierto tasaantui parin kuukauden jälkeen, ja mieliala parani suunnilleen heti kun pillerit lopetin.
Älä huoli lapsen saantia, pillereiden jälkeen menee oma aikansa ennekuin tärppää! Itselläni meni 10kk ennenkuin tulin raskaaksi. En huomannut mitään oireiluja