Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde ja pituuserot

Lyhyt
10.08.2016 |

Elikkä olen aikalailla täsmälleen saman pituinen kuin kumppanini, eikä minua haittaa asia ollenkaan (Olen mies). Tiedän olevani suhteellisen lyhyt verrattuna muihin ja kumppanini taas puolestaan on pitkä verrattuna moniin muihin. Kumppanini kuitenkin jatkuvasti huomauttelee asiasta ja aluksi otinkin asian aina vastaan huumorilla. Huomauttelu kuitenkin on jatkunut pitkään, eikä selkeästi koskaan lopu vaikka useasti kerron, etten voi asialle mitään ja ainainen huomauttelu vain lopulta pistelee omatuntoa.

Kommentteja? Miten teidän parisuhteissa menee pituuserot?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala säännöllisesti huomautteleen esim ylipainosta, roikkuvista tisseistä, leveästä perseestä. Mistä tahansa mille ei itse mahda mitään. Arviolta 2pvän kuluttua ilmoittaa suhteen päättymisestä ja pääset vapaaksi.

Vierailija
2/3 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskimittainen mies, vaimoni on minua sentin pitempi. Olemme todenneet että näin on, eikä siitä ole sen suurempaa jutun juurta riittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista arvottaa pituuden korkealla. Onkaan hän vähän katkera? Mutta puhu suoraan ja kerro ettei nuo puheet ole mukavia.

Meillä on perinteinen järjestely. Mies on minua 20cm pidempi. Itse olen keskimittainen ja mies hieman keskivertoa pidempi.