Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikkien työttömien tulisi hakea työtä?

Vierailija
08.08.2016 |

Itse olen vapaaehtoisesti työtön. Minua ei kiinnosta työnteko ja miksi pitäisi? Joka tapauksessa yhä harvenevassa määrässä ihmisille riittää töitä automatisaation ja robottien myötä. Keneltä se siis on pois että minä vapaaehtoisesti valitsen työttömyyden ja tyydyn heikompaa elintasoon tuilla eläessäni. Näin riittää töitä enemmän niille jotka sitä haluavat tehdä. Mutta eihän tätä lampaat tajua vaan jatkavat ulinaa työttömien tuista. Viimeksi taisin hakea töitä 4 vuotta ja miksi hakisin kun en voisi vähempää kiinnostaa mikään työ.
M24

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään ole pakko hakea töitä, mutta silloin ei myöskään saa mitään työttömyyskorvausta.

Vierailija
2/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään ole pakko hakea töitä, mutta silloin ei myöskään saa mitään työttömyyskorvausta.

Entäs sitten? Sossusta saa saman rahan vaikka karenssi tulisikin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Word!

Vierailija
4/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Yhteiskunnan kannalta osa kansalaisista on tarpeettomia ja on pelkästään järkevää, että luovat, innokkaat, osaavat, ahkerat  ja työhaluiset palkataan töihin. Työhaluttomia "lapionvarteen nojaajia" ei nykyisessä työelämässä tarvita. Yhteiskuntarauhan kannalta kuitenkin on hyvä, että heillekin perusturva taataan verovaroista. 

Vierailija
5/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää kun ilmoittautuu työttömäksi työnhakijaksi nii alkaa työttömyyskorvausta samaan. Ei käytännössä tarvitse töitä hakea.

Vierailija
6/6 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi pitäisi, että jokainen työssäkäyvä maksaa veroja, joilla rahoitetaan sinunlaistesi loisten ylläpito. Siis sinun vetelyytesi on kaikilta työssäkäyviltä pois. Jokainen työssäkäyvä elättää palkallaan itsensä, perheensä ja ison liudan kaltaisiasi nahjuksia. Se ihan himpun ns.harmittaa kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme