Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te muut joilla ei ole yhtään ystävää?

Vierailija
08.08.2016 |

Lähdettekö sitten esim ravintolaan yksin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömään vai juomaan? Olen käynyt joo, mutta mitäpä siellä yksin tekee ja kalliiksikin tulee.

Vierailija
2/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ystävätön, mutta lähde ihmeessä yksin ravintolaan, leffaan, matkoille jne. Siellä voi tavata uusia ystäviä. Jos jännittää liikaa, niin löytyisikö vaikka Facebookista jokin sopiva ryhmä josta voisit löytää seuraa? Jokuhan laittoi pystyyn ryhmän, jossa etsi ystäviä ja sitä kautta monet yksinäiset ovat löytäneet itselleen seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömään vai juomaan? Olen käynyt joo, mutta mitäpä siellä yksin tekee ja kalliiksikin tulee.

Ihan juomaan tai kuuntelemaan jotain bändiä.

Vierailija
4/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei todellakaan tarvitse lähteä "ravintola"an. Esim. minulla on "elämä" ;-)

Vierailija
5/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ystävätön, mutta lähde ihmeessä yksin ravintolaan, leffaan, matkoille jne. Siellä voi tavata uusia ystäviä. Jos jännittää liikaa, niin löytyisikö vaikka Facebookista jokin sopiva ryhmä josta voisit löytää seuraa? Jokuhan laittoi pystyyn ryhmän, jossa etsi ystäviä ja sitä kautta monet yksinäiset ovat löytäneet itselleen seuraa.

No en todellakaan lähde yksin . Ihmiset heti katsoo pitkään että mikähän outohiippari yksin syömässä .

samoin leffassa kaikki kaveriporukoissa tai kumppaniensa kanssa .

Yksinäisyys on ikuista ...

Vierailija
6/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei todellakaan tarvitse lähteä "ravintola"an. Esim. minulla on "elämä" ;-)

On minullakin mies ja lapset. Silti olisi kiva jos olisi naisystäviä kenen kanssa tehdä jotain kivaa.

Vierailija
7/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä ystäviä, mutta käyn toki eri paikoissa paljon yksinkin. Muun muassa ravintoloissa. Mutta syömässä, "juomaan" en mene yhtään minnekään yhtään kenenkään kanssa. Enkä suosittele sitä myöskään ap:lle.

Bändien kuuntelemiseen ravintola taas ei liene paras paikka, eiköhän sitä varten kannata mennä ihan konserttiin. Ja sinne voi oikein mainiosti mennä yksin. Itse käyn konserteissa (tosin klassisen musiikin) jopa kaikkein mieluiten yksinäni, jotta voin keskittyä täysillä olennaiseen (eli siihen musiikkiin).

Vierailija
8/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan lähde yksin . Ihmiset heti katsoo pitkään että mikähän outohiippari yksin syömässä .

En usko, että ainakaan suuremmissa paikoissa kiinnittäisiin yksin olevaan mitään erityistä huomiota. Yksin liikkuvia on nykyisin niin paljon, että siitä on tullut uusi normaali. 

Vierailija
9/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn ostoksilla yksin ja kahviloissa yksin joskus. On mulla yksi ystävä mutta asuu kaukana. Tältä paikkakunnalta en ole ystäviä onnistunut saamaan. Joskus ollut yksin baarissa ja leffassakin. Olen vähän outo ja hiljainen ja jännittäjä. Mies ja perhe löytyy.

Vierailija
10/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä olla aikamoinen typerys, jos laittaa välilyönnin ennen välimerkkiä. :D

Vierailija
11/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaasti vaan yksin leffaan ym. Minä olen ainakin joka kerta leffassa nähnyt useita yksinkäyjiä, käyn itsekin välillä yksin. Ja kahvilaan voi mennä yksin ja ravintolaan. Ja mihin tahansa tietenkin. Mutta jos haluaisi tutustua johonkuhun, niin esim pokemonia pelaamalla on helppo mennä juttelemaan, joku muu harrastusjuttu, Facebook ryhmä, lemmikki, jne. Te joilla lapsia, niin lapsi mukaan ja änkäätte hiekkalaatikolle/uimarannalle/perhekerhon/jumppaan jne.

Vierailija
12/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä olen käynyt yksin baareissa kuuntelemassa bändejä tai juomassa jotain. Paljon olen käynyt yksin myös konserteissa, teatterissa ym.

Nyt nelikymppisenä en enää niin välitä vaikka muut pitäisivät outona yksin liikkumista. Nuorempana ahdisti paljonkin, ei kehdannut mennä yksin ja toisaalta hävetti olla aina kotona.

Jos haluan nähdä jonkun bändin, menen katsomaan vaikka yksin. Olen myös matkustanut yksin ulkomailla, siinä on paljon hyviä puolia.

Vierailija
13/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vaan kotona.

N21

Vierailija
14/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En kehtaa. Mitä muutkin ihmiset ajattelisivat että mitä tuo reppana täällä yksin tekee. Kotona olen aina töissä ja kaupassa käyntiä lukuunottamatta.

Vierailija
15/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä olen käynyt yksin baareissa kuuntelemassa bändejä tai juomassa jotain. Paljon olen käynyt yksin myös konserteissa, teatterissa ym.

Nyt nelikymppisenä en enää niin välitä vaikka muut pitäisivät outona yksin liikkumista. Nuorempana ahdisti paljonkin, ei kehdannut mennä yksin ja toisaalta hävetti olla aina kotona.

Jos haluan nähdä jonkun bändin, menen katsomaan vaikka yksin. Olen myös matkustanut yksin ulkomailla, siinä on paljon hyviä puolia.

Hei, KUKAAN ei pidä yksin liikkumista outona! Kukaan ei kiinnitä huomiota toisiin ihmisiin siinä mielessä, ovatko nämä jossakin yksin, kaksin vai isommassa porukassa. Se "outouden" tunne on vain omassa päässä, ja siitä olisi syytä päästä pikaisesti eroon!

Ja ap, mars matkaan! Jos et halua ravintolaan/konserttiin/muualle miehesi kanssa (miksi muuten et?), sitten vain rohkeasti matkaan omin päin. Maailma ei pure!

Vierailija
16/16 |
08.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystäviä, mutta ei sellaisia joiden kanssa kävisin leffassa/shoppailemassa/ravintolassa/konsertissa. Tavataan joko lasten kanssa jommankumman kotona tai puistossa tai sit lenkkeillään ilman lapsia. Muuhun ei aikataulut oikein sovi, kaikilla monta lasta ja työt.

Jos käyn leffassa, käyn miehen kanssa. Aiemmin, kun oli vain yksi lapsi ja aikaa eri lailla, kävin yksin leffassa, ei siellä leffassa jutella vaan katsellaan, ei minua ainakaan kiinnostanut mitä muut asiasta ajattelee.

Vaatekaupoissa käyn mieluiten yksin, samoin esim. uimassa, tai sit lasten kanssa.

Mut jos kaipaa kaveria noihin, niin varmaan somen kautta saattaisi samanhenkistä seuraa löytyä? Tai jostain harrastusporukasta/töistä/seurakunnasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi