Olipa törkeäpuheinen tapailumies moittiessaan ex-vaimoaan (A, olen pahoillani puolestasi)
Tapasin kolme kertaa miestä, joka äskettäin eronnut avioliitostaan. En tarkemmin tiedä syitä, mutta sanoi vaimollaan olleen väsymistä. Ulkoiset puiteet täydelliset, paljon ollut yhteistä laatuaikaa ja ainakin nainen tuntui olleen vielä vuosi sitten hyvin rakastunut. Rahasta ei pulaa. Mies kertoi yksitysikohtia naisen ulkonäöstä ja intiimeistä asioista, seksijutuista ym. En ole koskaan ennen joutunut tai halunnut kuulla vastaavaa. Onko miehet noin ala-arvoisia, vaikka tämäkin mies hyvässä asemassa ja luulisi olevan kunnioitusta ihmissuhteissa. Vai onko naisilla sitten kiinnostus kuulla miesten entisistä vaimoista noin tarkkaan?
Kommentit (14)
No tuskin oli sinunkaan kohdallasi ensimmäinen mies, jolla on ollut parisuhde tai useampi ennestään, mutta oli eka joka avautui. Päättele siitä. Mulle ei ole juurikaan avauduttu, enkä ole kysellyt. Itsekään en exästä puhu, kysyttäessä (fiksuimmat ei paljon kysele) vastaan jotain ympäripyöreää.
Eipä miehen omia seksitaitoja auta paljon ylistää, jos kertoo, ettei edellinen nainen koskaan saanut yhdynnässä ja vei paljon aikaa tuottaa sormilla. Jää ajatus, että miehelle naisen tyydyttäminen on ollut työlästä. Tosin oma kokemus tuollaisen miehen kanssa oli, että esileikit olisi pitänyt opettaa alusta alkaen, mutta oletin miehen, jolla takana kaksi pitkää liittoa, olevan homman hallussa.Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
No tuskin oli sinunkaan kohdallasi ensimmäinen mies, jolla on ollut parisuhde tai useampi ennestään, mutta oli eka joka avautui. Päättele siitä. Mulle ei ole juurikaan avauduttu, enkä ole kysellyt. Itsekään en exästä puhu, kysyttäessä (fiksuimmat ei paljon kysele) vastaan jotain ympäripyöreää.
Mun mielestä kertoo miehen alhaisesta tasosta, jos puhuu eksiensä seksiasioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kertoo miehen alhaisesta tasosta, jos puhuu eksiensä seksiasioista.
Nimenomaan. Kertoo tämän kyseisen miehen tasosta, ei yhdenkään muun. Eikä siitä todellakaan voi yleistää.
Jo se, että mies kertoo juuri eronneensa vaimostaan, saattaa olla suuri valhe.
Itselläni kokemusta miehestä, joka pitkän avioliiton jälkeen alkoi käyttäytyä suorastaan sikamaisesti minua kohtaan ja sitten jätti eropaperit, mutta eli edelleen, kuin mitään eroa ei olisikaan vireillä, kun minä en noin vain ollut suostuvainen eroon. Mies eli ilmeisesti kaksinaamaista elämää: kotona esitti hyvää aviomiestä, jossain muualla eronnutta/eroamassa olevaa. Luonteensa ja käyttäytymisensä puolesta erittäin mahdollista, että hänellä oli muu/muitakin naisia kuvioissaan. Hän osoitti elämäntavoillaan, että hän ei ole minulle tilivelvollinen esim velanotostaan, vaan teki ison velan omia hankkeitaan varten ... jollekin näyttääkseen, että varallisuutta on??? Olen niin vanhanaikaisin avioliittokäsittein varustettu, että mielestäni isoja velkoja ei normaali puoliso tee toiselta salaa, ei edes avioeropaperit silmänlumeeksi viemällä!
Avioelämämme jatkui kuin mitään eroaikeita ei olisi, mutta ilmeinen tarkoitus oli vain alistaa minua hyväksymään hänen temppunsa, menonsa, itsekäs elämäntyylinsä, yms. Eikös moni sano, että avioliiton seksi muuttuu jopa paremmaksi, jos toisella on tarve peittää aviorikostaan?
Minulla on korea moraali, en hyväksy valehtelua, saati pettämistä, mutta miehelleni ei ollut vaikeaa valehdella päin naamaa, jäi jonkun kerran siitä kiinni. Siksi arvelen, että pettäminenkään ei ollut hänelle ongelma (paitsi, jos minä olisin ollut se pettäjä!).
Mies syytteli minua mustasukkaiseksi, mutta itse osoitti mustasukkaisuutta räyhäämällä vuosikymmenten takaisista asioista aina, kun otin jonkun hänen käytöksensä epäkohdan puheeksi. Minut vaiennettiin sillä. Sain kuitenkin kerättyä todistusaineistoa...
Mä tunnen tuollaisen naisen. Ollaan kaikki saatu tietää jokainen (likainen) yksityiskohta heidän seksielämästään. :/
En tiedä mitä itse tekisin jos kumppanini kertoilisi noin yksityisiä asioita kaikille kavereilleen.
Pönttöjä on sekä miehissä että naisissa.
Skippaan ilman muuta nämä avautujat. Jos joku alkaa avautumaan miten entinen suhde oli kauhea koska kumppani oli sillä ja tällä tavalla paska, niin ainoa ajatus mun päässä on että no joo, samanlainen paska on sitte tääkin. Yhtä hullut aina löytää toisensa, sanoo yks mun kaveri, ja oikeessa taitaa olla. Eksien taso kertoo ihmisestä kyllä paljon, myös se tapa miten eksästä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Skippaan ilman muuta nämä avautujat. Jos joku alkaa avautumaan miten entinen suhde oli kauhea koska kumppani oli sillä ja tällä tavalla paska, niin ainoa ajatus mun päässä on että no joo, samanlainen paska on sitte tääkin. Yhtä hullut aina löytää toisensa, sanoo yks mun kaveri, ja oikeessa taitaa olla. Eksien taso kertoo ihmisestä kyllä paljon, myös se tapa miten eksästä puhutaan.
Ai että koska mun eksä oli narsisti ja kusipää niin sitte oon minäkin?
Kiitti v-sti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti v-sti.
Lukiko siinä sinun nimesi? Kaikessa ei ole kyse sinusta.
Grow up!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti v-sti.
Hohhoijaa...
Tapasit miehen kolme kertaa ja juttelitte miehen ex-vaimosta? Mikä ihme sai sinut kolme kertaa treffaamaan miestä, joka jauhoi katkerana vain ex-vaimonsa ja itsensä seksijuttuja...? Noloa ap. Vai olitko niin miehen "täydellisten ulkoisten puitteiden" lumoissa, että kuvittelit jo itsesi ex-vaimon paikalle ihanana naisena, jossa ei valittamista ole? Kuinka miehenkipeä olet ap?
Minä olen A (tuskinpa sama) ja exäni on... Syystä exä. Samanlaista käytöstä/puhumista voisin odottaa häneltä. Sellaista hienovaraista mustamaalaamista (joka saattaa hänen huomaamattaan mennä yli, kuten se tämän tyypin kohdalla tahtoo mennä), itsensä uhrin asemaan asettamista (akka oli väsy, seksi huonoa, kaikki oli hyvin ja hän yritti parhaansa mutta akka vain levitti persettään sohvalla kun hän hoiti perheen ja lapset yms) ja omaa erinomaisuuttaan korostaen.
Ei, kaikki miehet ei ole tuollaisia. Sanooko intuitiosi että jokin on vialla? Jos on kyse minun exästäni, niin kyllä, vaistosi osuu oikeaan. Päästä tyypistä irti niin kauan kuin kykenet.
Jaksaisitko ap kertoa ihan mielenkiinnosta tyypin etu- tai sukunimen alkukirjaimen. En usko näin hyviin sattumiin, mutta what if.
Naisilla on kiinnostusta kuulla ja kertoa. minäkin sain kuulla exästä ja hänen erektio- ongelmistaan, että miten se lerpsahti juuri kun ois pitänny sisään mennä.