Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BiON -ihonhoitotuotteet! Oletko kokeillut? Erityisesti mustapäiden "sulattajaa" kokeilleet tänne!

Vierailija
06.08.2016 |

Onko nämä luonnonkosmetiikkaa? En löytänyt tarkkoja inc-listoja tuotteista, mutta mainostavat luonnollisia ainesosia.
Onko kukaan kokeillut blackhead whitehead controlleria ja onko toiminut?
Itse kärsin mustapäistä, isoista ihohuokosista ja hormonifinneistä, ja haluaisin käyttää luonnokosmetiikkaa. Tuotteet kuulostavat liian hyviltä ollakseen totta...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän luonnon kosmetiikkaa: voita ja kookosöljyä, sisäisesti. Iho voi hyvin ilman ulkoisia kemikaaleja.

Vierailija
2/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat liian hyviä ollakseen totta.Minulla tuo blackhead controller lisäsi mustapäitä entisestään.En suosittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botuliinikin on täysin luonnollinen aine, samaten syanidi ja siltikään en niitä kyllä mielelläni söisi. tuo "luonnollinen" ei millään muotoa korreloi turvallisen kanssa vaikka viherhörhöt näin jostain syystä kuvitteleekin.

Vierailija
4/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän luonnon kosmetiikkaa: voita ja kookosöljyä, sisäisesti. Iho voi hyvin ilman ulkoisia kemikaaleja.

Hyvä juttu sulle. Kaikkien iho ei vaan pysy hyvänä ilman ulkoista ihonhoitoa, vaikka miten söisi voita ja kookosöljyä.

Vierailija
5/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuhlaa rahojasi.. En muista mikä mömmö oli, mutta pahensi ihoani..

Vierailija
6/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapäiden sulattamista?

Rasistit!

Vierailija
7/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle löytyi apu Bionin tuotteista ruusufinniin. Aikaisemmin söin antibiootteja jatkuvasti, nyt kasvot ovat aivan normaalit. Bion on mulla ainoa mikä toimii.

Vierailija
8/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku individille ostaisi aurinkovoiteeksi jättiputkiuutteesta tehtyä voidetta. onhan se sentäs luonnollista toisin kuin kaupan kemikaaliaurinkovoiteet.

Vierailija
9/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä