Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harley Quinn tuossa Suicide Squadissa

Vierailija
06.08.2016 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva on täysi floppi. Saa huonompia arvosteluja kuin Ghostbusters.

Vierailija
2/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, tietenkin jos sulle riittää että elokuvassa on kivan näköisiä tyttöjä pienissä alushousuissa niin ookoo..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskee myötähäpeä jo trailerista. "Katsokaa mua pojat, oon niinku tyttö, ja tosi tosi erilainen ja outo, ja pelkät pikkarit jalassa hihihii!!!!" Harley Quinnin olisi voinut esittää paremminkin.

Vierailija
4/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallista tämän pakotus kun ilmeisesti on täysi floppi, mutta juttuja on vaan tehtävä.

Vierailija
5/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaa-fiilis tulee kuvista, yäk...

Vierailija
6/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen mielipiteet ovat jälleen täydellisen odotettuja. :D

Vierailija
7/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva on täysi floppi. Saa huonompia arvosteluja kuin Ghostbusters.

Mutta miksi tätä ei puolusteta raivokkaasti?

Vierailija
8/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei missään leffassa ole koskaan kuumaa nuorta jätkää pahiksen roolissa, vaan aina joku vanha ukko. :(

Harley taas oli liian tosikko.

Vierailija
9/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono elokuva. Jokeri ja Harley oli pelkästään teini tasolla lepertelevä tavispari. Leton Jokeri ei ollut lähellekään, siis ei siellä päinkään, verrattuna Ledgerin Jokeriin.

Vierailija
10/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Margot Robbiesta ja mielestäni Harley Quinn on hauskannäköinen hahmo, vaikkei minua tällaiset elokuvat kiinnostakaan. Sääli, että se on kuulemma niin surkea leffa.

Mutta näistä leffoista kiinnostumattomana ja tietämättömänä minulle tulee vähän yllätyksenä, että Robbien Harley Quinn ja Leton Jokeri esiintyivät vasta tässä elokuvassa??

Eikö niitä ole hehkutettu ja fanitettu jo ikuisuuden? Muistan nähneeni molempien kuvia sosiaalisessa mediassa ties kuinka kauan. Oliko se kaikki hypetys pelkän trailerin perusteella vai mitä ihmettä?

Vierailija
11/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Margot Robbiesta ja mielestäni Harley Quinn on hauskannäköinen hahmo, vaikkei minua tällaiset elokuvat kiinnostakaan. Sääli, että se on kuulemma niin surkea leffa.

Mutta näistä leffoista kiinnostumattomana ja tietämättömänä minulle tulee vähän yllätyksenä, että Robbien Harley Quinn ja Leton Jokeri esiintyivät vasta tässä elokuvassa??

Eikö niitä ole hehkutettu ja fanitettu jo ikuisuuden? Muistan nähneeni molempien kuvia sosiaalisessa mediassa ties kuinka kauan. Oliko se kaikki hypetys pelkän trailerin perusteella vai mitä ihmettä?

Kyllä. Hypetys oli elokuvaa suurempaa.

Minä en voi olla ajattelematta kuinka epähygieeniset Harleyn paljettipöksyt ovat. Kaikkihan tietävät, että paljettivaate pitää pestä käsin ja eikös ne ole tuossa koko ajan sen yllä ja päätellen siitä miten meikit on poskella niin hygienia ei ole hänelle numero ykkönen. Eikun sotimaan vaan paljettikalsarit jalassa. Eikä sillä ole edes mitään supervoimia! Tavallinen mt-potilas vaan joka on "niin cool ja erikoinen" että tulee vähän oksennus suuhun.

Vierailija
12/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hypetys oli elokuvaa suurempaa.

Minä en voi olla ajattelematta kuinka epähygieeniset Harleyn paljettipöksyt ovat. Kaikkihan tietävät, että paljettivaate pitää pestä käsin ja eikös ne ole tuossa koko ajan sen yllä ja päätellen siitä miten meikit on poskella niin hygienia ei ole hänelle numero ykkönen. Eikun sotimaan vaan paljettikalsarit jalassa. Eikä sillä ole edes mitään supervoimia! Tavallinen mt-potilas vaan joka on "niin cool ja erikoinen" että tulee vähän oksennus suuhun.

No harvalla batmanin vihollisella on supervoimia ja suurin osa on mielenterveyspotilaita.

Vierailija
13/17 |
06.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mutanteilla supervoimia ja olihan tossa esim. "krokotiili-mies", mutta ei se saanut sanoa kuin pari sanaa. Hirveästi aikaa käytettiin sitten Will Smithin hahmon jaaritteluun jostain pojastaan, zeezus..

Vierailija
14/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paremman näköinen kuin joissain vanhoissa piirretyissä...

Vierailija
15/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Näin, eihän sitä edes samaksi hahmoksi tunnistaisi, jos Harley olisi täysin tuntematon hahmona.

Vierailija
16/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, kaunis nainen tämä Harleyn näyttelijä, mutta leffa oli aivan jotain järkyttävää paskaa. Jokeri oli musta vain ahdistavan psykopaattinen, niin kuin koko leffa muutenkin. Ei mua väkivalta sinänsä hetkeuta, mutta tämä leffa veti kyllä liialliset överit mun mielestä. Ja ihmettelen todella leffan alhaista ikärajaa, vain 12! Itse olisin kyllä laittanut 16. Kävin eilen katsomassa päivänäytöksessä, jossa oli useita lapsia ilman huoltajaa. Vähän ihmetytti.

Vierailija
17/17 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se  nyt NIIN huono leffa ole lajityypissään. Täällä taas mammerot vastaavat aiheesta, vaikka eivät ole edes leffaan nähneet, hyvä jos traileriakaan.

Toki jos ko. elokuvagenre - toiminnalliset supersankarielokuvat - ei nappaa, se on toinen juttu.

Mutta lajityypin sisällä ei se paska leffa ole. Parempia on paljon, mutta on huonompiakin.

Harley Quinn on poppoon monisyisin hahmo. Ja tosiaan aika hottis, näin viisikymppisen heteron äiti-ihmisen mielestäkin.

Joker ei oikein ole onnistunut. Leto yrittää tehdä hahmosta ennalta-arvaamatonta sekopäätä, mutta rooli on kumminkin kirjoitettu ihan liian normaaliksi ja loogiseksi.

t. viisikymppinen Marvel-fani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan