Muistatteko vielä SLÄMYT?
Sellaiset itse tehdyt kaverikirjat, joihin laitettiin yksi kysymys per sivu ja muut sitten vastasivat. Lempiruoat- ja bändit tietenkin käytiin läpi, kirjoiteltiin sähköpostiosoitteet ja galtsunimet talteen ja "Kerro kuka on ihastuksesi" -kysymykseen vastattiin vain "EN TAKUULLA!!!!!!" tai jotain tyyliin "u know who u r <3" :D
Tuleeko mieleen mitään erikoisia tai hauskoja juttuja slämy- ja kaverikirja-ajoilta? Parhaita kysymyksiä, outoja vastauksia...
Kommentit (5)
Hehe, sillon ku mä täyttelin slämyjä (ja decoja ja mitäs ne muut olikaan?) niin kellään ei vielä ollu sähköpostiosotetta eikä varsinkaan galtsunickii vaan ihan kotiosotteella mentiin :) Huikeita juttuja.
joo meillä oli etusivulla nimi ja jokainen keksi oman "merkin" esim, sydän, ankkuri jne ja joka sivulle laitettiin ensin se merkki ja sitten vastaus.
Oli myös vähän kilpailua siitä, saiko luokan suosituimmat tyypit täyttämään omaa slämyä. Valitettavasti välillä homma meni vähän syrjinnän puolelle, kun joillekin ei haluttu antaa slämyä täytettäväksi.
Onneksi olen säästänyt pari vanhaa slämyä, hauskaa ajankuvaa :)
Vierailija kirjoitti:
Oli myös vähän kilpailua siitä, saiko luokan suosituimmat tyypit täyttämään omaa slämyä. Valitettavasti välillä homma meni vähän syrjinnän puolelle, kun joillekin ei haluttu antaa slämyä täytettäväksi.
Onneksi olen säästänyt pari vanhaa slämyä, hauskaa ajankuvaa :)
Jossain slämyssä oli kysytty myös ketä inhoaa/ketkä ovat "vihollisia", eli eipä paljon silloin 12-vuotiaana ajatellut, josko nämä viholliset joskus näkisivät nimensä inhokkilistoilla... :/
Pääasiassa slämyt olivat kyllä hauskoja.
Olin jo unohtanut 😂 Olisi pitänyt säästää ne!
T vm82