Miten jaksaa
Vuosi tolkulla pettämisepäilyä eikä koskaan selviä niin, että voisin tästä lasten kanssa lähteä tai sitten olla täysillä mieheni kanssa. Vaikea suhde kestänyt neljä vuotta, tavalliset merkit pettämisestä eivät kerro mitään meidän tapauksessa koska esim. Menee puhumaan lasten metelin vuoksi kauemmaksi ja sen vuoksi etten minä kestä edes kuulla enää kun mies roikkuu puhelimessa kun lapset tarttis isiä. Miehet soittelee ja jos joskus joku nainen niin tasantarkkaan töihin liittyvää. Mieheni uppoutuu radioon. Ei mitään elämässä muuta ole. Kuuntelen hänen työpäivänsä päätyttyä ( klo 18.00-19.30) koko illan yöhän asti radion liittyvää " slangia" kun puhuu puhelimessa. En saa unta kun hän valvoo joten valvon itekkin.
Tietokoneen ruudulla oleva deittisivusto on tietenkin pop up ikkuna kuulemma ja raksallahan toki voi olla monen eri pituista päivää matkat mukaan lukien. Mistö helvetistä sen tietää sitten???????
Kommentit (2)
Yhden ymmärsin ja siitä olen samaa mieltä. Olet tainnut sairastua mieleltäsi. Kuulostat psykoottiselta tai jotain. Hyvin vaikeasti ymmärrettävää tajunnanvirtaa.
Niin, lisään että mieheni siis suunnittelee jatkuvasti puhelimitse kavereiden kanssa jotain. On itse päätoimittaja ja lukenut yliopistossa, osaa säätää ja asentaa lähettimiä, kuuntelee kaikkea ihmeellistä mistä minä en ymmärrä. Ihan kuin lääkäri puhuisi latinaksi kotona eikä vaimo ymmärtäisi. Vapaa ajalla, autossa KOKO AJAN puhelimessa ja joudun vierestä vain kuuntelemaan tuota hepreaa. Itselläni ei ole ajokorttia joten kauppaan mentävä yhdessä. Ministeriöön laatimassa alati papereita jotka ovat niin vaativia, ettei sitten voi tulla edes samaan sänkyyn nukkumaan, ekaa yötä vastasyntyneen ja äidin kanssa. Kun just sinä yönä täytyy tehdä ne.
Koen että olen sairastunut mieleltäni hänen vuokseen, etten ole kestänyt enää vuosiin ja silti pakko vaan. Tilanteeni ja menneisyyteni on sellainen, että en jaksaisi asua yksin jossain kerrostalo asunnossa työttömänä ilman ammattia ja ajokorttia. Lapsia en saisi itselleni koska mieheni on ollut niin hyvää pataa sossuun. Minä en jaksa. Olen eri maasta kotoisin slummissa asunut alkoholisti perheessä betoni bunkkerissa eli kerrostalossa rutiköyhänä. Nyt en tällaisesta kartanosta lähde yhtään minnekään. Lapsia riittää ja kaikki ei ole samalle miehelle. Olen ollut Suomen rikkinäisin ihminen. Turha valittaa tai muuta olen jo koko elämäni ajan valituksia kuullut ja ollut kiusattu lapsesta asti.