Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kehittynyt parta on jo tyylikäs?

Vierailija
04.08.2016 |

Tiedättehän siis ne yläasteella joillekin ilmestyvät haivenet jotka eivät ole kauhean tyylikkäitä useinkaan. Minkälainen parta on sitten kyllin tyylikäs että se kehtaa olla esillä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuhea ja vahva. Oikea parta eikä mikään mopojonnen viiksihaituva.

Vierailija
2/13 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 päivän sänki taitaa olla nykyään muodissa. Ylä-astelaiset haivenet eivät ole partaa nähnykkään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiheä sänki on miehekkäin.

Vierailija
4/13 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaisuudesta. Jollain vähän homssuisella miehellä pari haiventakin voi toimia. Isoille miehille sopii hyvin pulsarit. Hitler-/Chaplinviikset vaativat kovan karisman ollaakseen vakavasti otettavat.

Vierailija
5/13 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää parrasta ollenkaan, kehittyneestäkään. Taidan olla vähemmistössä. :)

Vierailija
6/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parta ei ole ikinä tyylikäs mutta makuasioita. 

Vierailija
7/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiksi trimmattu täysparta!! Tai en tiedä miksi sitä pitäisi kutsua, mutta joka tapauksessa sellainen, jossa karvaa kasvaa poskissa ja leuassa + viikset. Tosi miehekkään näköinen. ;)

Vierailija
8/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänki voi myös näyttää hyvältä. Lisäksi siihen ei välttämättä tarvitse olla niin tuuhea karvankasvu kuin tuohon edelliseen. ;)

Vierailija
10/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiheä sänki on miehekkäin.

Niin on. Mieheni ei enää ajele posliiniksi poskiaan vaan osti trimmerin ja pitää mun mieliksi sänkenä. Ja on niin hot!

Vierailija
11/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös posliini on paras. Jotkut näyttävät oudolle ja/tai ikäistään huomattavasti vanhemmalta parrassa.

Vierailija
12/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei edes kasva parta kunnolla, joten ajelen ne untuvat pois, koska on liian törkeä näky sellainen pieni tupsu leuankärjessä. Leuankärki on ainoa kohta mihin sitä partaa ilmaantuu, posket ovat aivan sileät. Viikset kasvavat, joten pidän niitä. Jotain törkeyttä pitää olla, eli pitkät hiukset ja viikset. M34

Vierailija
13/13 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänki luo kieltämättä joskus liian homssantuusa-vaikutelman, joten posliini voi senkin vuoksi olla parempi. Ainakin joillekin. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän