Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ibuprofeeni vaarallista? Kaveri suuttui kun käytän

Vierailija
04.08.2016 |

Itsellä paha Endometrioosi, kuukautisten aikana kivut ovat sietämättömät, kuume nousee usein 38-39, käytän siis tulehduskipulääkkeitä koska en ole saanut apua mistään muista tähän vaivaan.

Kaveri suuttui tästä ja sanoi, että olen lääkebisneksen orja ja että minun tulisi käyttää esim. Kannabista kivun lievitykseen. Olen joskus polttanut pilveä testinä auttaako, mutta eipä se kyllä auttanut tulehdusperäiseen kipuun.

En tiedä mitä nyt käyttäisin, pelkään tietysti sivuvaikutuksia kaikista lääkkeistä, mutta en pysty olemaan ilman niitä silloin, kun kivut ovat todella pahoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi taitaa olla huumebisneksen orja.

Vierailija
2/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaarallista. Jonkinasteinen riski on ylävatsavaivoihin ja ruoansulatuskanavan verenvuotoon mutta aika pieni tilapäisessä käytösä ohjeen mukaisesti. 

Mulla muuten kyllä kannabis tehoaa paremmin kuin mikään juuri menkkakipuun, ja muutenkin äärimmäisen kovaan kipuun, mutta ainakin poltettuna auttaa vain noin puoleksi tunniksi mikä ei ole kovin käytännöllistä, kun ei voi pilvessä koko ajan olla. Joskus kun esim. paha migreeni iskee, poltan kyllä jointin että saan tauon kammottavasta kivusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monikin käyttäisi mielellään kannabista kipuihin ja rentoutuakseen, mutta kannabisreseptiä on lähestulkoon mahdotonta saada.

Vierailija
4/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaarallista. Jonkinasteinen riski on ylävatsavaivoihin ja ruoansulatuskanavan verenvuotoon mutta aika pieni tilapäisessä käytösä ohjeen mukaisesti. 

Mulla muuten kyllä kannabis tehoaa paremmin kuin mikään juuri menkkakipuun, ja muutenkin äärimmäisen kovaan kipuun, mutta ainakin poltettuna auttaa vain noin puoleksi tunniksi mikä ei ole kovin käytännöllistä, kun ei voi pilvessä koko ajan olla. Joskus kun esim. paha migreeni iskee, poltan kyllä jointin että saan tauon kammottavasta kivusta. 

Miten käytit sitä, leivoit johonkin? Itse poltin myös jointin, olin kyllä hyvässä pilvessä mutta kuume ei laskenut ja kivut iskias-lantio-vatsa-alueella pysyivät. Hohhoijaa, en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä, on kyllä järkyttävää huomata kuinka monta (7-10) särkylääkettä menee kuukaudessa.

Vierailija
5/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveris on narkkari ja ihan tosissas pohdit kannattaako tollaselta yhteiskunnan pohjasakalta mitään neuvoja ottaa vastaan?

Vierailija
6/6 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten käytit sitä, leivoit johonkin? Itse poltin myös jointin, olin kyllä hyvässä pilvessä mutta kuume ei laskenut ja kivut iskias-lantio-vatsa-alueella pysyivät. Hohhoijaa, en tiedä mitä tässä pitäisi tehdä, on kyllä järkyttävää huomata kuinka monta (7-10) särkylääkettä menee kuukaudessa.

Kannabiskaakao on mun lempitapa nauttia suun kautta. Kivunlievitys kestää tosiaan niin 2-3 tuntia kun polttamalla vaan puoli tuntia. Eri lajikkeilla on muuten paljon eroa kivunlievitystehossa. Mulla indica tai indica-sativa hybridit toimii parhaiten kipuun kun taas viihteilyyn sativa. Indicasta ei mulle edEs tule mitään hilpeää pilveä vaan se lähinnä rauhoittaa ja vie kivun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän