Naiset, onko miehistä vai naisista parempi fantasioida?
Kumpi on kiihottavampaa? Luokittelen itseni heteroksi, sillä haluan olla miehen kanssa ja kiihotun miehistä(kin). Mutta saan orgasmin paljon helpommin kun mietin naisia, ja se kiihottaa minua paljon enemmän. Kun tämä aihe nyt on tullut esille, niin haluan kysyä, että olenko ainoa?
Kommentit (10)
Mä en fantasioi kummastakaan. Jos esim. tyydytän itseäni, luen usein samalla jotain kuivaa, esim. Taloussanomien uutisia, ja kun orgasmi lähestyy, luen uudelleen ja uudelleen samaa lausetta kunnes tulen. Jos ajattelen ihmisiä masturboidessani, en kiihotu eikä tule orgasmia.
Olen ihan täysin hetero, mutta mun mielestä lesboseksi on tosi kiihottavaa
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. :) Fantasioitko mielummin naisista vai miehistä? Miehistä fantasioiminen on sellasta perushyvää, mutta naiset saa ihan kiiman partaalle.. :D
Naisista. Kiihottaa tosi paljon enemmän. Eniten kiihottaa "scissoring". :P Asentona...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama homma. :) Fantasioitko mielummin naisista vai miehistä? Miehistä fantasioiminen on sellasta perushyvää, mutta naiset saa ihan kiiman partaalle.. :D
Varmaan mieluummin naisista... Suuseksi tuntuu niin taivaalliselta, et musta on erityisen kiihottavaa kuvitella kaksi naista nuolemassa toisiaan. Mutta en silti voisi kuvitella itse tekeväni niin. Omituista :D
Vierailija kirjoitti:
Naisista. Kiihottaa tosi paljon enemmän. Eniten kiihottaa "scissoring". :P Asentona...
Joo, se on tosi kiihottava.. voi ei, tunnen itteni ihan pervoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on tosi kiihottava.. voi ei, tunnen itteni ihan pervoksi.
No sitten meitä on kaksi. ;-) En tosin ole kokeillut ikinä, mutta ihanaa sitä on ajatella..
Naisista. Naisten keho on jotenkin erotiikkaa huokuva. Miehen kanssa seksissä keskittyy tunteeseen, naisen kanssa visuaalisuuteen sekä tunteeseen. En nyt tätä ikinä miehelleni myöntäisi. :P
Yleensä fantasioin miehistä, joskus naisista. Tosin en olekaan täysin hetero.