Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aargh, en jaksa äitiäni!

Vierailija
03.08.2016 |

Olen aina joutunut kaitsemaan tätä. Milloin telkkari on rikki (koska kaukosäätimen patterit oli loppu) ja milloin tietokone on paska (ei tajua ollenkaan miten se kapistus toimii ja miten sieltä etsitään mitäkin). Jos tälle sanoo että lue ohjeet, kaikki menee ihan ohi. Oli kiva lapsena huomata että äiti oli hölmömpi kuin 10v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitisi jälkeenjäänyt?

Vierailija
2/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen äitisi on?

Meillä on samanlaista 75v appiukon kanssa. Telkkarin saa säädettyä sekaisin harva se päivä. Pitäisi olla joku senioritelkkari, jonka kaukosäätimessä ei olisi mitään muuta kuin kanavat, volume ja stand by-nappi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos äitisi on yli 70v. Mutta jos on joku 50v niin sitten olis ehkä skarppaamisen paikka noissa perusasioissa.

Vierailija
4/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on 47v. En tiedä eikö oikeasti tajua yksinkertaisia ohjeita vai eikö vaan viitsi yrittää. Olen selittänyt monta kertaa että kokeile jos et tiedä jotain, ei ne telkkarit ja puhelimet räjähdä mutta kun ei. Ai niin, ja ostettuaan langattoman hiiren hän heitti sen usb-palikan roskiin ja itki kun hiiri ei toiminutkaan.

Ap

Vierailija
5/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on 47v. En tiedä eikö oikeasti tajua yksinkertaisia ohjeita vai eikö vaan viitsi yrittää. Olen selittänyt monta kertaa että kokeile jos et tiedä jotain, ei ne telkkarit ja puhelimet räjähdä mutta kun ei. Ai niin, ja ostettuaan langattoman hiiren hän heitti sen usb-palikan roskiin ja itki kun hiiri ei toiminutkaan.

Ap

Ai niin, ja sitten jos autan ja joku ei toimikkaan niin kuin ennen niin se olen minä joka rikkoi sen! Puhelinkin meni kuulema rikki kun säädin näytön kirkkautta. Sekin oli puhelimen rikkomista kun laitoin wifin päälle mobiildatan sijaan.

Ap

Vierailija
6/6 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ollaankohan sukua? Kuulostaa ihan omilta vanhemmiltani. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi