Ihastuin ja makasin väärän miehen kanssa
Tapasin Tinderissä mukavan miehen. Juteltiin ja puhuttavaa riitti. Olin reissussa silloin ja sovittiin että nähtäisiin, kun tulen takaisin. Viestiteltiin kun olin reisussakin ahkerasti. Aina vaan hymyilytti kun sain viestejä häneltä.
No sit tilanne alkoi muuttumaan. Hoksasin että mies on mun hyvän kaverin pano. Ilmeisesti mun kaveri piti tästä miehestä enemmänkin. Sanoin tälle miehelle, että on parempi ettei nähdä ja jätetään kokojuttu tähän.
Kokoajan tämä mies oli mielessäni. Sitten lähdin baariin ja humalassa menin laittamaan viestiä tälle. No me nähtiin sitten ja kävi miten kävi. Mulle tuli hirveä morkkis. Mies oli kyllä ihana ja kiva.
Sanoin taas miehelle että ei me voida nähdä. Loukkasin kaveriani todella pahasti. Oltiin monta päivää puhumatta miehen kanssa kunnes hän laittoi mulle viestiä. Voi sitä perhosten tunnetta vatsassa...
Mä en tiedä mitä tehdä. Haluaisin vain unohtaa koko miehen ja pitää kaverini, mutta silti tuo mies on kokoajan mielessäni.
Auttakaa?
Kommentit (5)
Mitäpä tuo haittaa, jos ei seurustele kaverisi kanssa. Panot on vaan panoja.
Yksi elämänkokemus muiden joukossa. Eihän tuossa mitään pahaa tapahtunut.
Antaisin olla ja ajattelisin kaveriani. Kaverit ovat kuitenkin tärkeitä ja miehiä tulee ja menee, ja tuskin tuollainen ukko, joka jakelee itseään monelle naiselle samaan aikaan on mikään varsinainen saalis.
Ajattelen itsekin että miehiä tulee ja menee. Kaverit pysyy. Mutta en ymmärrä mikä tässä miehessä vetää niin puoleensa. Ihan erilainen mies mitä mulla on ollut, enkä yleensä edes ihastu helposti.
Poistin nyt miehen tiedot itseltäni. Kunpa ne vois poistaa päästäkin yhtä helposti.
Itse unohtaisin. Poistaisin numeron jne jos en muuten pystyisi pysymään erossa. Helppoo se ei oo mutta välillä pitää tajuta toimia niinkuin on omaksi parhaaksi. Kyllä se helpottaa siitä pikkuhiljaa.