Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan muuttaa!

Vierailija
02.08.2016 |

Suunnitellaan muuttoa työperässä. Ahdistaa tämä kaupunki ja työttömyys! Nämä naapurit, koulu (oma), ihan kaikki.

Toisaalta taas harmittaa kun lasten kaverit jää, mutta eikö se ole paras muuttaa eskari vuonna, niin kerkeää saada kaverit, joiden kanssa aloittaa koulun? Vai teenkö nyt väärin herkälle lapselle? :(

Tsempatkaa nyt joku!

Kommentit (7)

1/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksatte sen muuttoruljanssin? Tulee kalliiksikin.

Vierailija
2/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin jaksamme. Mielummin muutamme kerran ja saamme töitä kun elämme vuodesta toiseen työttöminä peläten muuttokustannuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan muuttaa - kaiken!

Vierailija
4/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin muuttaa, mies ei. Ongelmallista.

Vierailija
5/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee. Lapset sopeutuu nopeasti mitä pienempiä ovat. Eikä itsekään hyydy paikalleen ajatellen ettei mitään voi itse elämälleen tehdä. t. useita kertoja työn perässä muuttanut, lapsetkin asuneet kolmella paikkakunnalla ja ihan tasapainoisia ovat.

Vierailija
6/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin se menee. Lapset sopeutuu nopeasti mitä pienempiä ovat. Eikä itsekään hyydy paikalleen ajatellen ettei mitään voi itse elämälleen tehdä. t. useita kertoja työn perässä muuttanut, lapsetkin asuneet kolmella paikkakunnalla ja ihan tasapainoisia ovat.

Kiitos tästä :) Itse mietin ehkä liiankin paljon lasten sopeutumista. Mutta koitan ajatella sen niinkin, että myös lapsille on parempi kun olemme töissä ja heilläkin on aikanaan varaa kalliimpiikin harrastuksiin. Jäähän osa kavereista varmasti kokonaan, mutta kahden äidin kanssa olemme myös kavereita, joten heitä varmasti nähdään muutenkin.

Vierailija
7/7 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan muuttaa - kaiken!

Ymmärrän! Minä myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi