Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten ja miesten käsitys arjesta yms. on erilainen

Vierailija
01.08.2016 |

Naisen mielestä mies hoitaa lapsia ja kotia väärin, hän itse oikein. Nainen on mielestään standardi, opettaja. Mies vaan tekee väärin, elää elämääkin väärin.
Siisteys pitää olla naisen vaatimalla tasolle eli sukat ja kalsarit välillä siellä sun täällä tai pieni pöly jossain on tietenkin väärin koska nainen on päättänyt, että pitää olla siistimpää. Siivoamiseen PITÄÄ käyttää enemmän aikaa eikä saa elää yhtään epäsiistimmin, ei edes eri tavalla kuin nainen sallii!!

Mies käyttää rahaa turhuuksiin kuten harrastuksiin tai autoon, nainen sen sijaan järkevästi eli meikkeihin, 150€ parturiin ja silloin tällöin vaihtuvaan sisustukseen incl. kevätverhot ja pikkutyynyt jotka peittää sohvan eli tekee sen hyödyttömäksi. Ehjät huonekalut on hylättävä tai vähintäänkin kierrätyskeskuksen halpatuolit ei nyt vaan kelpaa "koska mun on saatava kivemmat" ---> naisen mielestä järkevää.

Pointti oli, että naiset ovat tyytymättömiä elämäänsä ja miehiinsä koska ovat alkujaan päättäneet, että heidän mielipide on oikeampi kuin miehen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua kahlata kotonaan likaisissa sukissa ja kalsareissa, eikä mies niitä omatoimisesti pyykkikoriin vie, suhde kannattaa lopettaa.

Turha tapella tai yrittää opettaa, jos miehelle oikeus levitellä likaisia sukkia ja kalsareita pitkin lattioita on niin tärkeä.

Vierailija
2/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua kahlata kotonaan likaisissa sukissa ja kalsareissa, eikä mies niitä omatoimisesti pyykkikoriin vie, suhde kannattaa lopettaa.

Turha tapella tai yrittää opettaa, jos miehelle oikeus levitellä likaisia sukkia ja kalsareita pitkin lattioita on niin tärkeä.

Se, että mies jättäisi sukat lattialle, on sinusta hyvä syy eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies jättäisi sukat lattialle, on sinusta hyvä syy eroon?

Kunpa oma mieheni jättäisikin pelkästään sukat lattialle. Mies on levittänyt likaisia/puhtaita/vähän aikaa päällä olleita vaatteitaan joka puolelle kämppää, jopa lasten huoneisiin. Sitten alkaa armoton vinkuna kun ei olekaan kalsareita puhtaana. Hitostako minä tiedän, mitkä on pestäviä. Niin ja toisaalta alkaa ininä jos vien kaikki vaatteet likapyykkikoriin, eihän herra löydä vaatteittaan mistään.

Ja kun tämä sotkuisuus ei rajoitu vain vaatteisiin. Likaisia astioita jätetään joka puolelle ja sama homma esim. karkkipaperien kanssa. Lattialle läikähtää mehua, ei tarvitse pyyhkiä. Antaa kuivua lattiaan vain.

Ja ei, suhteen alussa ei ollut tuollainen vaan piti huolta asunnon siisteydestä kuten minäkin. Ei kait enää tarvitse esittää mukavaa kun on akka saatu ja lapset tehty.

Vierailija
4/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein se miehen "kalsarit ja sukat jää lojumaan" tarkoittaa sitä, että mies olettaa jonkun muun siivoavan jäljet. Samoin kun jää astiat olkkariin tai keittiön pöydälle. Ei ne miehen toimesta siitä siirry tiskikoneeseen. Eikä pyykkiin. Joskus tein niin, että siivotessa työnsin miehen likapyykin imurin edestä sängyn alle. Sit jossain vaiheessa mies suruullisena katsoi kaappiin, kun ei ole enää alusvaatteita 😐 Että kaikki kadonneet. Käskin katsomaan sängyn alta. Sit mies itkemään, että miksi en oo pessyt. No voi voi. Kun en ollut mikään kotiapulainen. Tuon jälkeen mies ymmärsi, että likapyykki päätyy pesukoneeseen vain jos sen kiikuttaa pyykkikoriin. Hän ei "uskaltanut" pestä pyykkiä, ettei vain pilaa mun vaatteita.

Olihan noita muitakin. "Miks aina pitää imuroida", pidin taukoa, "miksi meillä on näin likaista"... Vessaa ei voinut pestä, kun se oli ällöä. Ok. Oisko paskainem vessa vielä ällömpi. Mun mielestä joo. Siitäkin tuli mutinaa, että miksi niin usein. Sitten kun joskus en ehtinyt, ihmetteli, enkä nykyään enää pese vessaa "ikinä".

Keräilin iltaisin lasten leluja. Onko pakko? Kun en kerännyt, sitä ärsytti kun mihinkään ei voi astua.

Joo ja on ex.

Vierailija
5/5 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta koskaan meikkejä. Parturissa kyllä käyn kalliimmalla kuin mies, mutta mies käy paljon useammin. Mies vaatii parempaa siivoustasoa kuin mihin itse tyytyisin, joten siivoan (myös minä, siivoamme aina yhdessä) enemmän kuin yksin siivoaisin. Vaatteita jätämme molemmat lattialle tasaisesti. (Ja sitten mies niitä katseltuaan haluaa taas siivota, vaikka ei olisi mikään kiire.) Tässä tällainen tietoiskutyyppinen pläjäys.