Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tässä tilanteessa jossa ies haluaa erota

Vierailija
01.08.2016 |

Mies sitten lopulta haluaa erota ja jatkaa elämään naisen kanssa jonka kanssa huijannut pitkään minua. Meillä useampi nuori. Nuorin 13v.
Nyt mies sitten viikon viettää öitä ja iltoja uuden kanssa ja tulee lapsia moikkaamaan esim aamusta kotiin ja kuulemman jatkossa aina kun tarvitaan. Ite hoidan tietenkin kaupassakäynnit,ruuan ja aiken lasten jutut joita varmaan koulujen alettua tulee paljon. Isä kyllä kuskaa nuorinta harrastukseen.
No vaikea munkin on päästää miehestä irti 25v jälkeen ja tavallaan kun tulee kotona käymään nyt avoimesti sen naisen luota tuntuu kaameelta. Hirveesti selvitettäväähän tässä on. Ja miehen kaikki tavaratkotona.
Tällä viikolla alkaa taas raskas vuorotyö työmatkat pitkät. Et lasten etu tietty olis ja munkin et mies mahd paljon iltoja viettäs varsinkin nuorimman kanssa. Ite saatan olla kotona vasta puol ykstoista. ja välillä yövuorojakin. Mut onneks talossa 18v ja 17 v nuoret myös.
Avioero paperia ei oo vielä laittanut. Pitääkö munkin se allekirjottaa mitä mies väittää., Missähän vaiheessa lastenvalvojalle pitäs mennä. Nyt sovittu et siihen asti kun elatukset ja muut voimassa maksetaan laskut ja muut kuten ennen.
Tuntuu niin oudolta ikävöin miestä. Toisaalta käyttäytynyt törkeesti. Mut ikävöin silti. Nuoresta tytöstä ollaan oltu yhdessä. Nyt taloudellinen turvakin menee miehellä rahaa mulla ei. Avioehto. Toisaalta nyt ja varmasti tulevaisuudessa teen isoimman työn lasten kanssa hän vaan ottaa elämästä parhaat puoilet ja musta kaiken irti. Nyt outoo kun seilaa avoimesti kahden kodin väliä ja öitä pois. Mulle jäänyt lapsille kertominen ei issästään siihenkään oo ollut vaikka aiempina vuosina on ollut hyvä isä lapsille.
Nyt varmaan jos mulla joku meno hoitaa lasten asioita kotona. Mut mitä muita kun työmenoja mulla olis kun olen niin rikki. Ei sillä kovaa kiirettä näytä itelläkään olevan esitellä naistaan lapsille a taitaa tietää et meidän isommat lapset ainakin on vihasia isälle asiasta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te sitä lastenvalvojaa tarvitsette? Yli 12v päättää itse mitä haluaa, tai no, saa sanoa ja sitä kuunnellaan eli vähemmällä pääsette kun kysytte sen 13v:n tahtotilan suoraan ja sen mukaan menette. Vaikka teillä on avioehto, se ei muuta sitä mihinkään, että voit saada tasinkoa noin pitkästä liitosta kun olet selkeästi huonommin ansaitseva puoliso. Eli mitä teet? Otat yhteyttä juristiin, joka on erikoistunut perhejuridiikkaan. Kämppä myyntiin, kamat jakoon, sulle uusi asunto ja lapset päättävät itse miten paljon haluavat tuota äijää enää jatkossa nähdä. Ja sinä lopetat selittelyt täysin, sanot vaan että et tiedä ja kysykää isältänne. Koska niinhän se on, ei ole sinun asiasi tulkita aikuisen ihmisen käytöstä muille aikuisille. Ja hae apua itsellesi eroprosessiin, katkeruuden kantaminen ei auta sua yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla