Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus joka iskee kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Vierailija
31.07.2016 |

Ihan yhtäkkiä alkaa ahdistamaan ilman syytä tai en ainakaan keksi syytä. Edellisenä iltana kaikki hyvin ja aamulla kun herään niin ahdistaa ihan saakelisti. Voi myös iskeä kesken päivän. Aamulla siis kaikki hyvin ja kesken kaiken iskee kauhea ahdistus.
Mistä ihmeestä tuollainen voi johtua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen paniikkikohtaus. Menee ohi kun vaan katselee sitä ikään kuin ulkopuolelta, luottaen että kohtaus menee kyllä ajallaan ohi eikä mitään kauheaa tapahdu. Itselläni tuota on ollut teinistä asti, mutta pystyn ihan hyvin elämään vaivan kanssa.

Vierailija
2/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukahdutettuja tunteita. Mieti mikä sua ketuttaa. Mä olin juuri lomamatkalla pantannut päiväkausia tunteita, minkä seurauksena heräsin yhtenä yönä keskellä yötä karmean raivon vallassa. Eipä siinä auta muu kuin antaa vaan tunteen tulla vaikka se onkin raskasta ja kamalaa. Tuntee se raivo pois, sillä se lähtee jonkun ajan kuluttua. Jos olisin sen raivonkin muokannut itselleni tuntemattomaan muotoon kuten aiemmin tein, olisin varmaankin herännyt ahdistukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuushäiriö. Terapiasta ja tietoisuustaidoista on apua, jos on valmis näkemään vaivaa.

Vierailija
4/4 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuneisuudesta olen kärsinyt jo vuosia, mutta nyt on muuttunut tällaisekdi että alkaa ihan äkkiarvaamatta.

Terapia joo, mutta valitettavasti ei ole siihen varaa.

Mindfullnesista ei ole ollut apua. En vaan tajuu siitä mitään.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän