Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokainen nainen on 25-vuotiaana kauniimpi kuin 20-vuotiaana. Kauneimmillaan 30+.

Vierailija
31.07.2016 |

20-vuotiaat ovat lapsen näköisiä, finninaamaisia, liian laihoja, huonosti pukeutuvia, huonohiuksisia mitäänsanomattomia tyttösiä. Minäkin olin 20-vuotiaana kauhean näköinen, 25-30-vuotiaana paljon kauniimpi, oikeasti kaunis.

Ei ole normaalia, jos yli 30-vuotias (nelikymppisistä puhumattakaan) mies tuntee seksuaalista halua 20-vuotiaita tyttöjä kohtaan. Tuollaisella miehellä täytyy olla jokin pikkutyttöfetissi, jos kiihottuu lapsen näköisestä tytöstä. Järkevä 25-30-vuotiaskaan mies ei edes vilkaise 20-vuotiasta tyttöä siinä mielessä. Sen ikäiset näyttävät ulkoisesti lapsilta, liian tyttösiltä.

Jos kadulla kävelee 30-vuotias ja 20-vuotias nainen, jokainen aikuinen mies katsoo sitä 30-vuotiasta. Moni nuori mieskin viehättyy vanhemmista naisista. Itsekin sain eniten huomiota miehiltä kolmekymppisenä aikuisena naisena. Ei mua 20-vuotiaana kukaan halunnut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu muiden puolesta mistä muut viehättyy. Voit puhua vain omasta puolestasi.

Vierailija
2/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kyllä kauneimmillani noin 20v. 25v. olin myös ihan ok, mutta nyt 33v. oon aika kulahtanut kotiäiti, vaikka kyllä pesen hiukseni ja meikkaan ja pukeudun asiallisesti, mutta kai nää lyhemmät yöunet vaan näkyy ja rypyt myös.

Vierailija
4/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt yleistä omia traumojasi, ikis. Ei sua kukaan sitä paitsi vieläkään katso. Minä olen kohta 50 ja oikein nätti omasta mielestäni, ainakin silloin kun laittaudun kunnolla. Enkä ole kateellinen nuoremmille naisille, vaikka ne tosi söpöjä ovatkin. Itsekin katselen aina 15-19v nuoria miehiä. Jos olisin mies, kuolaisin taatusti sen ikäisiä naisia. Nuoret miehet kuolaa mua. Vanhat ukot saa mun puolestani kuolata niitä nuorempia.

Vierailija
5/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottele itsellesi niin, vanha ämmä.

Vierailija
6/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30+ rupee olemaan rupsahtanu kurppa.

Paljon poljettu, tulpaton mopo.

ikävä kyyyllä.

Vierailija
7/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin monissa 20-vuotiaissa on vielä sellaista lapsenomaisuutta jäljellä, kenties pyöreyttä kasvoissa tai jotain. Monesti siinä kolmikymppisenä on omat persoonalliset piirteet tulleet paremmin esille ja varmaan siinä vaiheessa on tullut myös lisää itsevarmuutta, joka kaunistaa. Ainakin silloin kun ei lipsahda ylimielisyyden puolelle :D

Itsestäni en uskalla mitään sanoa, mutta kun katselee vaikka elokuvatähtiä ja muita julkimoita, niin minusta asia on aivan selvä.

Makuja on tietysti monia.

Vierailija
8/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on uskomattoman törkeä ja nuoria naisia halventava. Miksi yläpeukutatte sitä??? 

Vierailija
11/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin parhaimmillani juuri 25-vuotiaana. Suorastaan rupsahdin kolmekymppisenä.

Vierailija
12/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen päälle 25 mutta en kyllä sanoisi että paremmalta näyttäisin kuin 5 vuotta sitten. Melko samalta. Ikuinen baby face kai sitten. Onko aloituksen tehnyt joku nuoruuttaan kaipaava katkera akka kun tällasta suoltaa tänne?

Vierailija
13/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin parhaimmillani juuri 25-vuotiaana. Suorastaan rupsahdin kolmekymppisenä.

Sama täällä. 20-vuotiaana näytin vielä liian lapselta, 25-vuotiaana olin parhaimmillani ja nyt vähän yli 30-vuotiaana kulahtaneen ja väsyneen näköinen ja pari harmaata hiustakin on jo ilmestynyt.

Vierailija
14/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/15 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D