Miksi naiset aina unelmoivat mustasukkaisesta miehestä mutta pitävät loukkaavana jos heidän pitäisi olla itse mustasukkaisia?
Kuvittelevatko he vain olevansa jotenkin erityislaatuisempia?
Kommentit (11)
Minulla on mustat sukkahousut, lasketaanko se?
Mitä unelmoitavaa mustasukkaisessa miehessä muka on? Nytkin mies on ollut naama väärinpäin koko päivän kun ilmoitin lähteväni viikonloppuna kaverien kanssa ulos. Edellisestä kerrasta on kohta vuosi aikaa. Ikinä en ole antanut mitään aihetta olla mustasukkainen. Itse saa mennä ja tulla niin kuin tykkää, mutta kun on mun vuoro, niin murjotetaan. Saatana, vituttaa koko äijä.
Vastasit itse itsellesi. Kuvittelevat olevansa jotenkin erityislaatuisempia
Olet vissiin minun exä. Hän antoi minun olla vaikka alasti muiden miesten nähden eikä välittänyt yhtään. Ja jos joskus kysyi että etkö yhtään välitä niin vastaus oli aina sama etten itsekään välittäisi. Oli kyllä vaikea tuntea itseään naiseksi hänen kanssaan.
"naiset aina"
En tiedä yhtäkään asiaa, jonka yhteydessä tätä sanaparia voisi käyttää.
Sellaiset naiset jotka unelmoivat siitä että mies tulisi mustasukkaiseksi kun heillä on hieman lyhyempi hame ovat vähän tärähtäneitä. Ei kannata välittää.
No ei todellakaan unelmoi! Mistä noin hullu ajatus edes pälkähti päähäsi?
Taidat olla se saman, joka kuvittelee naisten nauttivan raiskauksesta.
Ehkä romanttisia kioskikirjoja lukevat teinit kuvittelevat, että olisi ihanaa kun joku mies niin kovasti rakastaisi, että haluaisi saada ainoaksi, omaksi ja vaikka väkisin ... mutta kun reaalitodellisuus iskee vasten kasvoja ( kirjaimellisesti mustasukkaisen miehen nyrkin muodossa), niin romanttiset unelmat haihtuvat.
Loukkaavaa jos itse pitäisi olla mustasukkainen? Miksi minä en nyt tätä ymmärrä? Tarkoitatko, että naisten mielestä on loukkaavaa, kun mies pettää ja käsikirjoituksen mukaan naisen pitäisi siksi heittäytyä mustasukkaiseksi? No, miehet ovat kuin busseja. Jos yksi jättää, tulee ennemmin tai myöhemmin seuraava.
Miksi naiset aina, miksi kaikki naiset, naiset ovat aina jne. Vittu mikä aivokääpiö olet, taisi isäsi vähän hakata päätäsi liian kovaa seinään. Älä ihmettele, kun et naista saa!
Vierailija kirjoitti:
"naiset aina"
No vaikkapa "Naiset aina kusee istualtaan."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"naiset aina"
No vaikkapa "Naiset aina kusee istualtaan."
Ei ole totta. Minäkin istun nyt mutta en kuse.
Miksi et lakkaa hakkaamasta vaimoasi?