Miksi olen aina herttainen miesystävieni äitien ja isoäitien mielestä?
Miksi juuri herttainen?
Se on kyllä söpö sana :)
Kommentit (10)
Mä kans olen ollut aina anoppien ja appiukkojen mieleen mutta en sitten lopuksi enää heidän lastensa...
Olet sosiaalinen, toiset huomioonottava, ystävällinen, hyväkäytöksinen, iloinen, kommunikaatiotaitoinen...
Vierailija kirjoitti:
Oot semmonen kiltti pikkutyttö, semmonen naapurintyttö. Et seksikäs tai itsevarman oloinen aikuinen nainen :D
Kyllä minua on yllättävän moni miehistäni sanonut seksikkääksi. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot semmonen kiltti pikkutyttö, semmonen naapurintyttö. Et seksikäs tai itsevarman oloinen aikuinen nainen :D
Ap
Miehiähän sulla kyllä on riittänyt...
No ehkä olet herttainen! Aurinkoinen ja ystävällinen aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miehet sanovat mitä nainen haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Taas on AVlla naisten välinen solidaarisuus kunniassaan. Heti on pakko päästä naljailemaan, kun joku kehtaa sanoa itsestään jotain positiivista?
AP, minuakin kuvaillaan herttaiseksi, ja olen kaiketi ulkonäöltä ja käytökseltäni jollain tapaa söpö, ja todella kohtelias ja mukava. Sinussa on varmaan jotain samaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas on AVlla naisten välinen solidaarisuus kunniassaan. Heti on pakko päästä naljailemaan, kun joku kehtaa sanoa itsestään jotain positiivista?
Samaa naureskelin..
Sehän on vaan hyvä juttu. Merkki siitä että pitävät sinusta.
Ois kyllä aika outoa kuulla mummolta että lapsenlapsen tyttöystävä on seksikäs :D...