Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko wt?

Vierailija
30.07.2016 |

Minulla on siniset hiukset ja silmälasit. Olen ihan normaalista perheestä. Tatuointeja tai lävistyksiä ei ole, mutta saatan jossain vaiheessa hankkia. (en siis aio lävistää koko naamaani täyteen tai tatuoida koko kehoani. Bridgen ajattelin jossain vaiheessa hommata, ja navan ympärille skorpparitatuoinnin vatsan ympärille, se kun on horoskooppimerkkini)
Olen 16 v ja vielä peruskoulussa, ysiluokalla. Tupakkaan, alkoholijuomiin tai huumeisiin en ole koskenutkaan. Mitä mieltä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki on wt. Älä suotta stressaa asiasta :D 

Vierailija
2/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että tatuointeja ei ole mikään pakko hankkia vaikka se onkin nyt ollut vuosia muotia. Kohta saattaa tulla aika jolloin onkin muotia se ettei ole tatuointeja vaan ihminen pelkkänä itsenään riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että tatuointeja ei ole mikään pakko hankkia vaikka se onkin nyt ollut vuosia muotia. Kohta saattaa tulla aika jolloin onkin muotia se ettei ole tatuointeja vaan ihminen pelkkänä itsenään riittää.

En ottaisi tatuointia muodin vuoksi, vaan siksi että aidosti pidän tatuoinneista. Skorpionin lisäksi saatan tatuoida punaisia ruusuja olalleni ja voimaeläimeni suden ja korpin. Aion tehdä niinkuin itse haluan ja pidän, muodista tai muiden mielipiteistä välittämättä.

Vierailija
5/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et välitä mielipiteistä, miksi sitten haluat tietää muiden mielipiteen siitä, oletko wt?

Vierailija
6/6 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et välitä mielipiteistä, miksi sitten haluat tietää muiden mielipiteen siitä, oletko wt?

Ihan huvikseni vain :D Vaikka olisinkin jonkun mielestä wt en silti muuttaisi mitään asiaa itsessäni, olen tyytyväinen tällaisena kuin olen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi