.
Kommentit (10)
Muutaman kerran viikossa, molempien vanhemmat asuvat samassa kaupungissa.
Ei ole isovanhempia ollenkaan. Omat vanhempani ovat kuolleet ja olen yh.
Mun vanhemmat asuvat 50 km päässä. Nähdään vähintään pari kertaa kuukaudessa, joskus jopa pari kertaa viikossa.
Omaa äitiäni kerran-pari viikossa, miehen äitiä ei ikinä. Välillä alkaa ottaan päästä kun mun äiti ravaa meillä katsomassa vauvaa mutta toisaalta hän myös mielellään hoitaa vanhempia lapsia, nin en viitsi valittaa.
Ehkä 2-4 kertaa vuoteen. Asuvat kaukana ja ovat työikäisinä usein poissa kotoa. Toiset isovanhemmat eivät vierailuista välitä. Ovat yrittäjiä ja lapsenlapset lähinnä pakollinen paha, eivät näe lapsia kun syntymäpäivillä.
Minun vanhempiani näemme ainakin kerran viikossa, koska asuvat samassa kaupungissa. Mieheni vanhempia ehkä pari kertaa kuukaudessa, vaikka asuvatkin vain tunnin matkan päässä.
Me nähdään tyttären perhettä 3-5 kertaa viikossa, pojan perhettä korkeintaan kerran kuukaudessa. Haluavat olla rauhassa ja sanoneet suoraa, että heillä on muutakin tekemistä kuin nähdä meitä vanhuksia.
Nähdään ehkä joka 3. kuukausi ellei sattumalta tulla kaupungilla vastaan. Ihan hyvin on riittänyt tämä tahti. Isovanhemmat on töissä.