Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään ehkä joka 3. kuukausi ellei sattumalta tulla kaupungilla vastaan. Ihan hyvin on riittänyt tämä tahti. Isovanhemmat on töissä.

Vierailija
2/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa, molempien vanhemmat asuvat samassa kaupungissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
4/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isovanhempia ollenkaan. Omat vanhempani ovat kuolleet ja olen yh.

Vierailija
5/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat asuvat 50 km päässä. Nähdään vähintään pari kertaa kuukaudessa, joskus jopa pari kertaa viikossa.

Vierailija
6/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa äitiäni kerran-pari viikossa, miehen äitiä ei ikinä. Välillä alkaa ottaan päästä kun mun äiti ravaa meillä katsomassa vauvaa mutta toisaalta hän myös mielellään hoitaa vanhempia lapsia, nin en viitsi valittaa.

Vierailija
7/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2-4 kertaa vuoteen. Asuvat kaukana ja ovat työikäisinä usein poissa kotoa. Toiset isovanhemmat eivät vierailuista välitä. Ovat yrittäjiä ja lapsenlapset lähinnä pakollinen paha, eivät näe lapsia kun syntymäpäivillä.

Vierailija
8/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempiani näemme ainakin kerran viikossa, koska asuvat samassa kaupungissa. Mieheni vanhempia ehkä pari kertaa kuukaudessa, vaikka asuvatkin vain tunnin matkan päässä.

Vierailija
9/10 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me nähdään tyttären perhettä 3-5 kertaa viikossa, pojan perhettä korkeintaan kerran kuukaudessa. Haluavat olla rauhassa ja sanoneet suoraa, että heillä on muutakin tekemistä kuin nähdä meitä vanhuksia.

Vierailija
10/10 |
17.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi