Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmäleikkauksessa käyneet, kauanko meni että kaikki punaisuus katosi?

Vierailija
29.07.2016 |

Minulla oli verkkokalvon irtauma joka leikattiin 11.7 ja erityisesti silmän sisäkulma ja alaluomen alaosa ovat vieläkin punaisia. Käytän minulle määrättyjä silmätippoja. Kontrolli on vasta elokuussa.
Ajattelin vain kysellä muilta leikkauksessa käynneiltä, kauanko meni että silmä näytti normaalilta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Operoitiinko laserilla vai puukolla? Minun laseroitu silmäni näytti normaalilta muutamassa päivässä, mutta perinteisesti leikattu ei näytä täysin normaalilta vielä kahdenkymmenenkään vuoden jälkeen.

Vierailija
2/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Operoitiinko laserilla vai puukolla? Minun laseroitu silmäni näytti normaalilta muutamassa päivässä, mutta perinteisesti leikattu ei näytä täysin normaalilta vielä kahdenkymmenenkään vuoden jälkeen.

Veikkaan että puukolla, silmään tehtiin joku jäädytys ja siihen pistettiin plombi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että puukolla, silmään tehtiin joku jäädytys ja siihen pistettiin plombi.

Ap

Leikellystä silmästäni pintapunoitus hävisi muutamassa päivässä, mutta mustat tikit ja punoitus niiden kohdalla pysyivät pari viikkoa. Arvet näkyvät vieläkin, mutta vain, jos niitä osaa etsiä.

1

Vierailija
4/4 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Leikellystä silmästäni pintapunoitus hävisi muutamassa päivässä, mutta mustat tikit ja punoitus niiden kohdalla pysyivät pari viikkoa. Arvet näkyvät vieläkin, mutta vain, jos niitä osaa etsiä.

1

Ei minunkaan koko silmä ole punainen, vain ne reuna-alueet.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä